سلام مامانای گل. خوبین؟؟
من۳۴ هفته هستم و احتمال زایمانم ۶ اردیبهشت هست!بخاطر کاهش مایع آمنیوتیکم،
الان میخوام بدونم این روزا چیا بخورم که جنینم وزن بگیره؟؟ چیا مقویه برا وزن گیری جنین؟؟
الان تقریبا ۲ کیلو و ۳۰ گرمه
پرسش (1400/01/28):
زایمان زودرس و تغذیه برای وزن گیری جنین
638
32
1400/01/28
سوال کننده
2
1400/01/28
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
بستنی بخور زیاد
3
1400/01/28
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
شیر موز
0
1400/01/28
سوال کننده
مثلا میتونم آب قلم اینا بخورم؟؟
برا وزن گیریش تاثیر داره؟؟؟
برا وزن گیریش تاثیر داره؟؟؟
1
1400/01/28
zahra .......
مصرف پروتئین رو زیاد بکن
0
1400/01/28
farehe f
اجیل
غذاهای نونی
خوراک لوبیا
عدسی
بخور
بستنی
غذاهای نونی
خوراک لوبیا
عدسی
بخور
بستنی
0
1400/01/28
farehe f
عزیزم از کجا فهمیدی اب دورجنین کم شده علامت داشتی؟
2
1400/01/28
رادین پسر
عزیزم پودر ترومام بخر روزی دو لیوان باشیر و موز بخور خیلی تاثیر داره
0
1400/01/28
سوال کننده
نه اصلا
تو سونوگرافی هفته پیشم مشخص شد، بعد ۱۰ روز تکرار سونو نوشت برام دکتر، گفت این چندروز کلی مایعات و هندونه اینا بخورم بعد دوباره برم.
امروزم رفتم که گفت باز کم شده.
تو سونوگرافی هفته پیشم مشخص شد، بعد ۱۰ روز تکرار سونو نوشت برام دکتر، گفت این چندروز کلی مایعات و هندونه اینا بخورم بعد دوباره برم.
امروزم رفتم که گفت باز کم شده.
0
1400/01/28
سوال کننده
نشتی هم ندارم اصلا
0
1400/01/28
farehe f
چ بد
یعنی ترشح هم نداشتی؟
یعنی ترشح هم نداشتی؟
0
1400/01/28
farehe f
انشالله ب سلامتی زایمان کنی
0
1400/01/28
farehe f
نی نی دخمله؟
0
1400/01/28
سوال کننده
نه فقط یکی دو بار اونم خیلی کم
0
1400/01/28
سوال کننده
نه پسره
0
1400/01/28
سوال کننده
مرسی عزیزم
همچنین
همچنین
0
1400/01/28
fifi r
اب کله پاچه خوبه
0
1400/01/28
fifi r
پسته خام، بادام درختی ، بستنی ،شیرینی خامه ایی
0
1400/01/28
فندوق مامان
اجیل گوشت ومرغ کبابی اگه دکترتون اجازه داد لیدی میل خیلی تاثیرداره
0
1400/01/28
فندوق مامان
تو شیرینجاتم خیلی مراقب باش خطرناکه
1
1400/01/28
...👑zahra👑 ...
هرروز تخم مرغ ابپز کن سفیدشو یخور پراز پروتیینه و برا وزنگیری عالیه
2
1400/01/29
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم من سونو سی وسه هفته بچم یک ونهصدبودتا سی هفت هفته دایم عدس پلوباسیب زمینی میخوردم یاسیب زمینی سرخ میکردم میخوردم ماالشعیرمیخوردم وبستنی توسی وهفت هفته لخاطرکمبوداب بدنیااومدوزنش سه ودویست بودخداروشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




