پربان جان که تو هفته ۱۳ هستی و لکه بینی داری تاپیک زدم بیای سوال داشتم ؟؟؟؟
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
جانم
0
1400/01/28
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی
0
1400/01/28
سوال کننده
پریا جان از چندهفته لکه بینی دارید؟
0
1400/01/28
سوال کننده
لکت چجوریه منظورم اینه ک پد استفاده میکنی یا فقط داخل سرویس لک میبینی؟
0
1400/01/28
سوال کننده
قهوایه یا خونه؟
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
من فکرکنم از ده هفته لکه بینیم شروع شد
0
1400/01/28
سوال کننده
منم لکه بینی دارم از ۷ هفته قهوه ای بودش
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
نه داخل لباس زیرم قهوه ای میشه
داخل سرویس اصلا ندیدم
با دستمالم هرچی خودمو خشک میکنم نمیبینم
داخل سرویس اصلا ندیدم
با دستمالم هرچی خودمو خشک میکنم نمیبینم
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
عکس لکه اتو داری؟
0
1400/01/28
سوال کننده
وارد ۸ ک شدم رفتم سونو اب زیاد خوروم بعد سونو ک اومدم ب خونریزی افتادم
0
1400/01/28
سوال کننده
الان گاهی وقتا قهوه ایه گاهی وقتا خون از نگرانی میمیرم
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
شیاف بذار
من روزی دوتا شیاف میذارم بهترمیشم
ولی الان چندروزه مقعدم حساس شده
شیاف که میذارم شروع میکنه به خارش، چندروزیه نذاشتم تا برم پیش دکترم ببینم امپول مینویسه یانه
من روزی دوتا شیاف میذارم بهترمیشم
ولی الان چندروزه مقعدم حساس شده
شیاف که میذارم شروع میکنه به خارش، چندروزیه نذاشتم تا برم پیش دکترم ببینم امپول مینویسه یانه
0
1400/01/28
سوال کننده
من هم شیاف میزارم هر ۱۲ ساعت هفته ای یدونه امپول
0
1400/01/28
سوال کننده
فردا اخرین امپولو باید بزنم
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
من یکی صبح میذارم یکی شب
اینجوری بهتره بنظرم
اینجوری بهتره بنظرم
0
1400/01/28
سوال کننده
منم همینجوری میزارم
0
1400/01/28
سوال کننده
ولی نمیدونم دلیل لک و خون چیه
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
اره افرین
بعضیا لکه بینی دارن بی دلیل
یکیش خوده من
بعضیا لکه بینی دارن بی دلیل
یکیش خوده من
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
شاید توهم همینجوری
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
مامان بزرگم میگه من سر تمام پسرام لکه داشتم
0
1400/01/28
سوال کننده
نمیدونم خیلی نگرانم
2
1400/01/28
پریا ❤❤❤
میگه نود درصد بچت پسره که لکه داری
شاید شماهم همینجوری
شاید شماهم همینجوری
0
1400/01/28
سوال کننده
دکترم گفت سونو زیاد نرو خوب نیس
0
1400/01/28
سوال کننده
منم شنیدم اینو
0
1400/01/28
سوال کننده
کارایه روزمرتو انجام میدی؟
1
1400/01/28
پریا ❤❤❤
نبابا من تاالان خیلی رفتم
سونو امواج صوتیه، کاری به بچه نداره اصلا
سونو امواج صوتیه، کاری به بچه نداره اصلا
0
1400/01/28
سوال کننده
میگم صبر کنم تاانتی برم یهو
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
اره عزیزم
کارایی مثل ظرف شستن
غذا پختن
ولی جاروبرقی رو شوهرم میکشه
چون همسنگینه هم باید بکشیش
کارایی مثل ظرف شستن
غذا پختن
ولی جاروبرقی رو شوهرم میکشه
چون همسنگینه هم باید بکشیش
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
رابطه هم اصلا ندارم
0
1400/01/28
سوال کننده
من هیچ کارم نمیکنم یسره استراحتم
0
1400/01/28
سوال کننده
منم ازوقتی فهمیدم باردارم رابطه ندارم
0
1400/01/28
سوال کننده
ولی من خون میبینم ناراحتم
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
پله هم خونمون پله داره
ولی یهپله میرم یه دقیقه استراحت دوباره پله ی بعدی
ولی یهپله میرم یه دقیقه استراحت دوباره پله ی بعدی
0
1400/01/28
سوال کننده
میگم نکنه اتفاقی براش بیفته
0
1400/01/28
سوال کننده
من ۳ هفتس بیرون نمیرم فقط میرم سرکوچه امپول میزنمو میام
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
اره منم ناراحتم بس ک لکه میبینم من دوهفته ای یه بار میرم چکش میکنم
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
قرص اسپرین نمیخوری؟
0
1400/01/28
سوال کننده
میخوردم
0
1400/01/28
سوال کننده
الان ک خوتریزی دارم نه
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
من میگم شاید بخاطر اسپرینه
چون منم میخورم
چون منم میخورم
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
البته ازمن خون نیست لکه اس
مثل روز اخر پریودیه
مثل روز اخر پریودیه
0
1400/01/28
سوال کننده
اخه سونوگرافی فشار هم میاره رو شکم باید اب هم بخوری بدتر میشه...من لک قهوه ای بود لعنت ب اون سونوگرافی ک رفتم گفت ۲۰ تالیوان اب بخور خوردم ب این وضع افتادم
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
از وقتی خونریزیت شروع شده، سونورفتی؟
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
من ازاولش اصلا اب نخوردم وقتی رفتم
مثانه ام خالی بود
هیچ فشاریم نمیداد
فقط برای ان تی فشار میداد یه کم
مثانه ام خالی بود
هیچ فشاریم نمیداد
فقط برای ان تی فشار میداد یه کم
0
1400/01/28
سوال کننده
من هفته ای ک لک داشتم رفتم سونو گفت همه چی خوبه دوباره یک هفته بعدش رفتم دکتر گفت برو باز سونو بده ک کاش نمیرفتم رفتم اون سونوگرافی گفت ۲۰ لیوان اب بخور رفتم داخل اون سونو هم گفت خوبه اومدم بیرون رفتم دستشویی ب خونریزی افتادم
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
ان تی فشار میداد و ضربه میزد به شکمم..
که بچه رو بیدار کنه
اینقد جوش زدم
گفتم الان میکشتش
که بچه رو بیدار کنه
اینقد جوش زدم
گفتم الان میکشتش
0
1400/01/28
سوال کننده
اولین سونوگرافیم راحت بود دوتا لیوان اب خوردمو همه چی خوب بود
0
1400/01/28
سوال کننده
وای بامن اینکارو کنه ک خونریزیم بدتر میشه
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
احتمالا ناشی بوده سونوگرافیه..
چخبره این همه آب اخه
چخبره این همه آب اخه
0
1400/01/28
سوال کننده
مثتانم داشت میترکید
0
1400/01/28
سوال کننده
رفتم تهران ی دکتر گفت چیزی نیس نگران نباش بچت پایینه فشار میاره ب خونریزی افتادی خیلی لز خانما اینجوری هستن فقط تونیستی
0
1400/01/28
سوال کننده
من از ترسم حموم هم دیر ب دیر میرم
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
دیگه نرو اونجا سونو
یه جای دیگه برو
وقتیم رفتی اول به دکتر سونوگرافی بگو من رفتم یه جا اینقد فشار داده افتادم به خونریزی اگه میشه اروم فشار بده
یه جای دیگه برو
وقتیم رفتی اول به دکتر سونوگرافی بگو من رفتم یه جا اینقد فشار داده افتادم به خونریزی اگه میشه اروم فشار بده
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
اخ منم..
0
1400/01/28
سوال کننده
۱۵ اردیبهشت انتی باید برم اونموقع میرم
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
عه خب شاید پایینه بچه.. نگفت چکارکنی بره بالا؟
0
1400/01/28
سوال کننده
گفت در حالت سجده هر ۳ دقیقه بمون بچت بره بالا
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
اره حتما بدکتر سونو گرافی بگو، چون واسه منو که خیلی فشار داد تو ان تی..
ضربه هم میزد..
ضربه هم میزد..
0
1400/01/28
سوال کننده
برم میگم بهش دعا کن تااونموقع خونریزیم قطع بشه
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
قبلشم یه رانی بخور یا یه دونه بستنی
0
1400/01/28
سوال کننده
حتما ممنونم
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
اگه بتونی بیست دقیقهراهم بری که چه بهتر
بچه بیدار باشه ضربه نمیزنه دیگه
ازمن خواب بود
بچه بیدار باشه ضربه نمیزنه دیگه
ازمن خواب بود
0
1400/01/28
سوال کننده
نه راه میترسم اخه زیاد وای میستم بیشتر میشه ولی دراز میکشم کمه
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
خواهش میکنم
انشاالله بسلامتی بارداریتو بگذرونی و نی نیتو سالم بغل بگیری
انشاالله بسلامتی بارداریتو بگذرونی و نی نیتو سالم بغل بگیری
0
1400/01/28
سوال کننده
امروز رفتم حموم اومدم دیدم خون بیشتر شد
1
1400/01/28
سوال کننده
فداتم انشالله بهمچنین برا تو
0
1400/01/28
پریا ❤❤❤
عزیزم انشاالله به زودی این لکه وخونریزی تموممیشه
یه نفس راحتی میکشیم
یه نفس راحتی میکشیم
1
1400/01/28
سوال کننده
انشالله ب همین روزایه عزیزخدادلمونو شادکنه
0
1400/01/28
زهرا م .م
سلام پریا جان ان تی باید اب بخوری؟
0
1400/01/28
زهرا م .م
من الان دو روزه هرچی اب میخورم میزنه زیر دلم میارم بالا
0
1400/01/28
زهرا م .م
دو روز دیگه ان تی دارم از الان استرس گزفتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



567

