سلام
بارداری دوممِ..
من همسرم واریکوسل داشت و مهر ماه پارسال عمل کرد .بعد از گذشت چهار روز از پری امشب تست زدم مثبت شد .اما متاسفانه از روز اول سیکل لکه بینی دارم ،همش فکر میکردم الان پریود میشم ....من قبل عمل همسرم دکتر برای تقویت تخمدان گلو کوفاژ داد .که به مدت یکسال مصرف کردم دیگه تااسفند، قبل پری قطعش کرده بودم که سر موعدم پریود شدم تا شد این پریودیم که فروردین بود افتادم به لکه بینی .
علتش میتونه بخاطر قطع کلوگوفاژ باشه...
هیچ قرص هورمونی هم مصرف نکردم در حال حاضر
علائمم فقط حساس شدن نوک و سنگین شدن سینه دارم .و حس کمییی درد زیر ناف .
پرسش (1400/01/28):
لکه بینی با قطع گلوکوفاژ
1253
38
1400/01/28
سوال کننده
0
1400/01/28
سوال کننده

اینم تست
0
1400/01/28
سوال کننده
زیر ۱ دقیقه خطش مشخص شد
0
1400/01/28
سوال کننده
بچه ها اگر اطلاعاتی دارین لطفا کمکم کنیم
2
1400/01/28
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
سلام عزیزم بارداریت مبارک
1
1400/01/28
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
انشالا سلامت بیاد بغلت
0
1400/01/28
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
والا این جور مواقع میگن باید شیاف بزاری
0
1400/01/28
سوال کننده
ممنون
1
1400/01/28
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
فردا حتما برو ی متخصص ک برات بنویسه ک سریع مصرف کنی
خدای نکرده بد نباشه این لکات
خدای نکرده بد نباشه این لکات
0
1400/01/28
سوال کننده
حالا فردا میرم ببینم چیه داستان
گفتم شاید دوستان این موردو داشتن شاید کمکی کنن
گفتم شاید دوستان این موردو داشتن شاید کمکی کنن
0
1400/01/28
سوال کننده
حتماا🙏💙
1
1400/01/28
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
دوستان میگن شیاف مصرف کن من هر بار دیدم چتین تاپیکی اینجوری گفتن
0
1400/01/28
سوال کننده
دیگه فردا میرم
1
1400/01/28
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
امیدخدا
انشالا ک چیزی نیس
انشالا ک چیزی نیس
0
1400/01/28
سوال کننده
انشاالله
برام دعا کن🙏💙
برام دعا کن🙏💙
1
1400/01/28
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
انشالا همه چی خوبه نگران نباش
0
1400/01/28
سوال کننده
ممنون دوست عزیز🙏خدا نی نی شمارو هم حفظ کنه
1
1400/01/28
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
ممنون عزیزم
1
1400/01/28
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
انشالا برا هممون رو نگه داره
1
1400/01/28
فاطمه بانو
مبارک باشه🧿🙏انشالله صحیح و سالم بدنیا بیاد😍🙏
0
1400/01/28
سوال کننده
الهی امین 🙏همچنین نی نی شما💙
1
1400/01/28
پزشک اوما
سلام خیر لکه بینی به گلوکوفاژ ارتباطی ندارد تیتر بتا بدهید اگر بالای ۱۵۰۰ بود سونو بده
0
1400/01/28
سوال کننده
سلام
تیتر ۱۹۸۷ بود
دکتر سونو کرد گفت یه چیزایی هست اما ساک به وضوح دیده نمیشه ..
گفت دوروز دیگه تیتر بتا بده .
واسه لکه بینی هم گفت چیزی نمیدم فعلا
تا مشخص بشه .
گفت شااااید تغییر هورموونی باشه
تیتر ۱۹۸۷ بود
دکتر سونو کرد گفت یه چیزایی هست اما ساک به وضوح دیده نمیشه ..
گفت دوروز دیگه تیتر بتا بده .
واسه لکه بینی هم گفت چیزی نمیدم فعلا
تا مشخص بشه .
گفت شااااید تغییر هورموونی باشه
1
1400/01/29
پزشک اوما
سونو واژینال بدهید
1
1400/01/29
سوال کننده
ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




