دیگه نرفتم ، تست پاپ اسمیر دادم مشکلی نبود و یه مقدار عفونت داشتم که با کرم واژینال دادند اوکی شد
من هشت ماه اقدام بودم ماه چهارمش باردار شدم که هفته پنجم سقط شد بعدش ماه هفتم این ویتامینها رو خوردم و ماه هشتم باردار شدم خیلی خوب جواب داد
منم همسن شمام و بچه دوممه بعداز ده سال
عزیزم سه ماه قبل بارداری فقط اسید فولیک بخوری کفایت میکنه
مرسی عزیزم از راهنماییتون
سلام اسید فولیک 1 بخور ، هر شب یکی یه ساعت قبلش چایی و شیر نخور
سلام منم ماه پرگناکیر کاسپشن استفاده کردم دو ماه بعد باردار شدم
همسرم هم اسپریژن
سلام خودتان اسید فولیک و مولتی ویتامین کانسپشن بخورید و همسرتان ویتامین ای و فری سلن پلاس مصرف کند