بنده یه شرکت دولتی قرارداد بستم و حیفم میاد ول کنم الان 8 هفتمه و باحال تهوع میرم و میام آمپول پروژسترون هم میزنم کارم هم پشت میزه ولی راهم دوره سرویس محل کار همش بالا پایین میشه خطر نداره واسه بچه
0
1400/01/27
عاطفه موسوی
منم میرم سرکار ولی خوب راهش دور نیست و حالت تهوع هم ندارم اگه دکترم بگه باید استراحت کنی کارو بیخیال میشم
0
1400/01/27
عاطفه موسوی
همراهم میوه و آجیل و اینا میبرم که ضعف نکنم
0
1400/01/27
عاطفه موسوی
از دکترت بپرس ببین چی میگه
0
1400/01/27
سوال کننده
پروژسترون داده امپولش میگه برو
0
1400/01/27
سوال کننده
فقط راهش و تلق تولوق ماشین
0
1400/01/27
عاطفه موسوی
اگه لک اینا نداری جای نگرانی نیست
0
1400/01/27
عاطفه موسوی
زنداداش من هم دوتا بارداریش کلا سرکار بود اونم پرستار که اکثرا سرپا بود
1
1400/01/27
فاطمه آ
سلام
بستگی به وضعیت جسمی خودتون داره
اگه به لک بینی نیوفتادید و مشکلی نیست نه ادامه بدید
بعدشم تکون ماشین برا بچه ها عشقه
بزار بدنیا بیاد اگر خدایی ناکرده کولیک بود، ببرش ماشین سواری چهارتا تکون بخوره ماشین تخت میگیره میخوابه، به یاد این دوران بارداری
بستگی به وضعیت جسمی خودتون داره
اگه به لک بینی نیوفتادید و مشکلی نیست نه ادامه بدید
بعدشم تکون ماشین برا بچه ها عشقه
بزار بدنیا بیاد اگر خدایی ناکرده کولیک بود، ببرش ماشین سواری چهارتا تکون بخوره ماشین تخت میگیره میخوابه، به یاد این دوران بارداری
0
1400/01/27
eli rahimi
یعنی هر کی سر کار میره بخاطر بارداری استعفا میده 🤔🤔
خدای نکرده کار سختی ک نیست نشستی ی جا
بد ب دلت راه نده عزیزم
خدای نکرده کار سختی ک نیست نشستی ی جا
بد ب دلت راه نده عزیزم
0
1400/01/28
سوال کننده
جدی تکون ماشین مخصوصا رودست انداز باعث سقط نمیشه
0
1400/01/28
پزشک اوما
سلام اگر فقط حالت تهوع هست مشکلی ندارد نگران نباشید قرص دمیترون هر هشت ساعت بخورید
1
1400/01/28
سوال کننده
بله ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



720

