سلام خوبین .خانم دکتر من پسرم ۳ماه و ۱۷ روزشه . رفلاکس داره ولی دکتر براش دارو ننوشتچون زیااااد بالا میاورد دکتر براش آپتامیل اچ آ نوشت ولی بازم فرق نکرد . بچمم شیر خودمو میخوره فقط شبا ۴ پیمانه شیر خشک میدم که شبو راحت بخوابه . هم شیر خودمو بر میگردونند هم شیرخشک .از اینجا پرسیدم گفتین ببلاک ar بده . از وقتی این شیر خشک میدم خیلی کمتر هم شیر خودمو و شیر خشکو بر میگردونه . الان شیر خشک تموم شده دوباره ببلاک arبدم یا ببلاک ساده ؟؟؟؟
ممنون
پرسش (1400/01/27):
سلام خانم دکتر ممنون میشم زود پاسخگو باشین
338
18
1400/01/27
سوال کننده
0
1400/01/27
💎نرگسی 💎
سلام خانومی
۴پیمونه شیرخشک رو یکجا میخوره
یا کم کم میدین تا چهار پیمونه میشه
۴پیمونه شیرخشک رو یکجا میخوره
یا کم کم میدین تا چهار پیمونه میشه
0
1400/01/27
💎نرگسی 💎
چندساعت پشت هم میخوابه شبا؟
0
1400/01/27
💎نرگسی 💎
بنظرمن شیرخشک ar رو ادامه بده
0
1400/01/27
💎نرگسی 💎
دکتر برای با لا آوردن به پسرمن امپرازول داد
0
1400/01/27
💎نرگسی 💎
وشیرخشک ببلاک ar
0
1400/01/27
شیما ....
سلام عزیزم من دخترم ۶ماهش داره تموم میشه تاالان ببلاک arمیخوره دکتر گفت تایکسالگی باید بخوره معمولی اوردم دادم بالا آورد اما گفت میتونی بعداز ۶ماه براش معمولی وarقاطی کنی فقط باید از یه شرکت باشه .دارو زیاد تاثیر نمیزاره من بهش دادم تاثیر نمیزاشت بازم بالا میاورد
0
1400/01/27
سوال کننده
سلام عزیزم .قبلنا ۹۰ تا میدادم . ولی تازگیا طلبش بیشتر شده الان ۴ تا میدم تموم که شد انگار بازم میخواد سینمو میدم کمی میمکه میخوابه
0
1400/01/27
سوال کننده
اگه اضافه داشت موقعه آروغ زدن میاره
0
1400/01/27
سوال کننده
من ساعت ۱ شب یا ۱۲:۳۰ میدم شیر خشکو میخوابع تا ساعت ۶ اینا . بعد هر دو ساعت بیدار میشه یعنی چشاشو باز نمی کنه فقط شیر میخواد شیر خودمو میدم باز میخوابه
0
1400/01/27
سوال کننده
یعنی ادامه بدم ببلاک ar ??
0
1400/01/27
سوال کننده
نرگسی بعضی وقتام از ۴ پیمانه دو تاش میمونه . که مثلا یه ساعت بعد میدم اونم میخوره .
0
1400/01/27
شیما ....
بله
0
1400/01/28
سوال کننده
خانما ببخشین شیر خشک ببلاک آخه روش ننوشته شماره ی یک یا دو
0
1400/01/28
سوال کننده
فرقی ندارن اینا؟؟
0
1400/01/28
پزشک اوما
سلام فعلا همون ببلاک ar را ادامه دهید
0
1400/01/28
سوال کننده
خانم دکتر ببلاک شماره نداره !
0
1400/01/28
سوال کننده
چون من گرغتم شماره ی یک اینا ننوشته
0
1400/01/29
پزشک اوما
زیر شش ماه یک است بالای شش ماه ۲
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خانما یه شیر خشک معرفی کنید که وزن گیریش خوب باشه
- بچه ها راهنمایی درباره شیرخشک
- تاریخ استفاده از شیرخشک
- اسهال ازشیرخشک ایا هست؟
- معرفی شیرخشک کودک 10 ماهه
- کیا بچشون شیر خشکیه من عذاب وجدان دارم ما،د،ر بدی هستم
- معرفی شیرخشک مناسب برای نوزاد
- ایا شیرخشک باعث میشه شکم نوزاد بگیره
- بالا اوردن شیرخشک نان ۱
- شیرخشک نوزاد پانزده روزه




