سلام شبتون بخیر
مامانم کرونا گرفته امروز رفته اسکن گفتن 30 درصد ریه درگیر شده 😭😭
کلی براش سرم و آمپل زدن. فتن یه روز درمیون بیا اینا رو بزن حالا کسی اینطوری بوده خوب شدید
پرسش (1400/01/26):
کسایی که کرونا گرفتن لطفا بیاین
679
44
1400/01/26
سوال کننده
1
1400/01/26
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
اره عزیزما ۶۰ درصد درگیرم داشتیم که خوب شدن
0
1400/01/26
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
فقط اسنرس نباید داشته باشن دیگه
1
1400/01/26
farzaneh abdoliiii
انشالله همین امپول سرم بزنن سریع خوب میشن ..شما هم تند تند سوپ مایعات اب هویج اب پرتقال هر چی ک میدونین بدین بهشون سریع خوب میشن
0
1400/01/26
farzaneh abdoliiii
نگران نباش من مادر شوهرم خواهر شوهرم ریه هاشون 50 ..60 بودن اما خداروشکر خوب شدن ...
0
1400/01/26
سوال کننده
خداروشکر
0
1400/01/26
سوال کننده
من تهرانم پیشم نیستن متاسفانه
0
1400/01/26
fifi r
سعی کنید تو خونه براش تزریق کنید هی نرین بیرون هرچی استراحت کنه براش بهتره
0
1400/01/26
سوال کننده
پناه بر خدا
0
1400/01/26
fifi r
مرتب اب هویج اب سیب و ماهیچه بخوره
0
1400/01/26
fifi r
ان شاءالله خوب میشه
0
1400/01/26
fifi r
گوجه کبابی هم عالیه
0
1400/01/26
سوال کننده
آره می خوره
0
1400/01/26
سوال کننده
جدی از چه لحاظ
0
1400/01/26
fifi r
نگران نباش عزیزم
0
1400/01/26
fifi r
میگن توش ی ماده ایی داره نمیدونم چی ولی ابجیم ک پرستاره میگه تو بیمارستان مسیح دانشوری کنار غذای کرونایی ها یه گوجه کبابی هم میزارن همیشه
0
1400/01/26
fifi r
تو نت سرچ کن
0
1400/01/26
سوال کننده
چه جالب
ممنونم از راهنماییت
ممنونم از راهنماییت
0
1400/01/26
fifi r
😚
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
ببین تو خونه اگر هست پنجره هارو باز بزارید هوا رفت و امد کنه راحت باشه ریش
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
روحیه هم خیلی خیلی خیلی مهمه
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
الکی سر این چیزا نگرانش نکنین روحیشو ببازه دیر خوب میشه...
0
1400/01/26
مهناز نوروزی
عزیزم علائمش جی بود ک
0
1400/01/26
مهناز نوروزی
که فهمیدین ریش هم درگیر شده؟
0
1400/01/26
🤱 Hani Joonii💜
آب هویج برای ریه عالیه
0
1400/01/26
🤱 Hani Joonii💜
انشالله زودی خوب بشن
0
1400/01/26
فرفری ۳۰ ۰۰
عزیزم فقططططط مایعات بده بخوره
0
1400/01/26
فاطمه کریمی
لیکوپن داره
0
1400/01/26
سحر تارات
نگران نباش من پسر عموم ۸۵درصد ریه اش درگیر بود خون لخته بالا می آورد خداروشکر خوب شد
0
1400/01/26
فرفری ۳۰ ۰۰
برو عطاری گیاه سئال و عناب و سه پستان بخر
واسش دم کن بخوره از عناب و سه پستان ۳ تا دونه و از سئال دو قاشق پر ترکیب کن دم کن
برگ زیتون رو بریز تو آب جوش بهش بخور بده
تا میتونی آب هویج و سیب بگیر بخوره
واسش دم کن بخوره از عناب و سه پستان ۳ تا دونه و از سئال دو قاشق پر ترکیب کن دم کن
برگ زیتون رو بریز تو آب جوش بهش بخور بده
تا میتونی آب هویج و سیب بگیر بخوره
0
1400/01/26
🌺 goli🌺 ❇
سلام عزیزم
انشالله خوب میشه
یکی از آشناهای ما با ۹۵درصد درگیری ریه خوب شد
انشالله خوب میشه
یکی از آشناهای ما با ۹۵درصد درگیری ریه خوب شد
0
1400/01/26
فرزانه مامان شازده والا
مادربزرگ من با90سال سن و 70درصد درگیری ریه و 10روزبستری خوب شد، انشاالله مادر شماهم خوب میشه، آب سیب و آب هویج زیاد بدید بخوره
0
1400/01/27
🍃🌺زهرا🌺🍃 گل گلی
لیکوپن
0
1400/01/27
سوال کننده
خونشون ویلایی هستش درخت و اینا داره چند تا خوبه هواش بازه
0
1400/01/27
سوال کننده
نه من اقلا پیش خودش چیزی نمیگم خودش هم بهش میزنم میگه خوبم اصلا استرس اینا نداره
0
1400/01/27
سوال کننده
اصلا جایی نرفتن حتی روز سیزده بدر
بعد همون روز سیزده بدر گفت من و بابات سردرد و بدن درد داریم دیگه کم کم حالت تهوع کم اشتهایی اسهال و اینا داشتن دیگه چند روزی بود فقط مامانم سرفه میکرد که بهش گفتم برو اسکن حالا امروز رفت که اینجور گفت
بعد همون روز سیزده بدر گفت من و بابات سردرد و بدن درد داریم دیگه کم کم حالت تهوع کم اشتهایی اسهال و اینا داشتن دیگه چند روزی بود فقط مامانم سرفه میکرد که بهش گفتم برو اسکن حالا امروز رفت که اینجور گفت
0
1400/01/27
سوال کننده
بهشون میگم
ولی حیف ازشون دورم 🙁
ولی حیف ازشون دورم 🙁
0
1400/01/27
سوال کننده
خداروشکر
0
1400/01/27
سوال کننده
خدا کنه به حق این ماه عزیز هیچکس مریض نشه و هرکسم گرفته زودی خوب بشه🤲
0
1400/01/27
مهناز نوروزی
الهی آمین
0
1400/01/27
رز 🌹
سلام عزیزم منم ۲۰ درصد بودم بعد از چند روز ۴۰ درصد شدم خوب شدم خداروشکر من تازه سزارین کرده بودم هرکی میفهمه میگه خدا بهت رحم کرد
0
1400/01/27
رز 🌹
پیرزن همسایمون هم ۸۰ ساله با ۵۰ درصد خوب شد
0
1400/01/27
farehe f
مایعات داغ زیاد بخورن
اب پرتقال بدین بهشون
و غذاهای سرخ کردنی نخورن
چای بابونه
چای دارچین
چای زنجبیل ههم خیلی خوبه
مخصوصا چای بابونه برای رفع عفونت عالیه دم کنین بدین بخورن
انشالله بهههتربشن
اب پرتقال بدین بهشون
و غذاهای سرخ کردنی نخورن
چای بابونه
چای دارچین
چای زنجبیل ههم خیلی خوبه
مخصوصا چای بابونه برای رفع عفونت عالیه دم کنین بدین بخورن
انشالله بهههتربشن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خانما ویروس کرونا تو ایرانم اومده توروخدا مواظب باشین
- ترس شدید از کرونا😭😭😭
- سلام دوستان اومایی یه خبر میخواستم بدم بهتون 📣📣📣📣🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴
- "کرونا" هم درمان می شود
- توصیه های برای مادران باردار در مقابل با ویروس کرونا (ببخشید قصد ندارم که به کسی استرس وارد کنم فقط اطلاعات میخوام)
- احتمال ابتلاء به کرونا
- فک کنم کرونا گرفتم چکار کنم ؟
- در راستای کرونا چه میکنید؟
- شیوع زیاد کرونا در کشور و عدم اطلاع رسانی مسئولین😔😔😔
- آیا کرونا در اصفهان هم اومده؟




