سلام خانما من هفته ۱۲ دو سه روزه تزشح زرد چسبناک دارم ۳۰ام نوبت ان تی دارم ب دکتر گفتم گفت عجله ای نیست بعد ان تی بیا دارو میدم ولی خیلی نگرانم اینم بگم اصلا سوزش و خارش و بوی بد نداره.شیاف پروژسترونم استفاده میکنم چون هفته ۸_۹لکه بینی داشتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



359
1400/01/26



