سلام خانما کدوم مارک بهتره و بعد از چند روز تاخیر دقیق نشون میده
4
1400/01/26
مریم نوروزی
وندفو بهترینه
0
1400/01/26
مریم نوروزی
من ۲ روز قبل موعد نشون داد
0
1400/01/26
سوال کننده
من دوروز بعد از موعد زدم منفی شد .ولی هنوز پریود نشدم
0
1400/01/26
Eli B
وندفو میگن دقیق تره
اما ویور برا من سه روز قبل موعد نشون داد
در صورتی ک وندفو تا تاخیرم اصلا هاله نمیزد برام
اما ویور برا من سه روز قبل موعد نشون داد
در صورتی ک وندفو تا تاخیرم اصلا هاله نمیزد برام
0
1400/01/26
سوال کننده
علائمم زیاده واقعا نمیدونم چیکار کنم
0
1400/01/26
سوال کننده
وندفو دارم زدم منفی بود دو روز بعد از موعد حالا ویور گرفتم موندم اونو بزارم فردا یا وندفو
0
1400/01/26
پریا ❤❤❤
ویور اصلا نگیر..
خط اولی رو به زور میندازه اونم بعده ده دقیقه
خط اولی رو به زور میندازه اونم بعده ده دقیقه
0
1400/01/26
Eli B
خب شاید لقاحت دیر بوده
بذار تاخیر بیفته بعد بزن
بذار تاخیر بیفته بعد بزن
0
1400/01/26
سوال کننده
ا چه بد😥
1
1400/01/26
سوال کننده
الان 4روز تاخیر دارم تا کی باید صبر کنم
0
1400/01/26
Eli B
شایدم ب خاطر اقدام بدنت ب هم ریخته
ی وقتا پیش میاد تو اقدام تاخیر ی هفته ده روزه بیفته
ی وقتا پیش میاد تو اقدام تاخیر ی هفته ده روزه بیفته
0
1400/01/26
سوال کننده
اره واقعا نمیدونم از طرفی هم قبلا قبل تو اقدام که بودم علائمم طور دیگه ای بود این دفعه خیلی علائمم فرق داره و بیشتره.
0
1400/01/26
سوال کننده
هرچی خدا بخواد
0
1400/01/26
🌟 🌟
۷ تا ۹ روز بعد از تاخیر برو آزمایش بتا بده
0
1400/01/26
سوال کننده
اره حتما اگه طول کشید میرم
0
1400/01/26
🌟 🌟
چون ممکنه لقاحت دیر بوده و بتا دیر تر میره بالا
0
1400/01/26
سوال کننده
انشاالله که همبنطور باشه😥🙏
0
1400/01/26
سوال کننده
لقاح چند روز بعد از تخمک گذاری هست؟
0
1400/01/26
🌟 🌟
استرس نداشته باشه
که منشا همه ی بیماری ها استرس
برای بارداری هم خیییلی ضرر داره
که منشا همه ی بیماری ها استرس
برای بارداری هم خیییلی ضرر داره
0
1400/01/26
فرفری ۳۰ ۰۰
عزیزم من بعد ۶روز تاخیر رفتم آز گفت منفی و تامام
شنبه برو آز خیال خودتو راحت کن
شنبه برو آز خیال خودتو راحت کن
1
1400/01/26
🌟 🌟
انشاالله که بارداری گلم
0
1400/01/26
سوال کننده
دقیقا واقعا همینطوره
1
1400/01/26
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
عزیزم من این دوتا رو نمیدونم اما مدیکور برام نشون داده از این هزاریا حتی روز ۲۸ سیکلم
0
1400/01/26
سوال کننده
اره حتما مبرم خیال خودمو راحت کنم اگه لقاح دیر باشه آز خون نشون میده؟
0
1400/01/26
سوال کننده
مرسی عزیزم انشالله
0
1400/01/26
فرفری ۳۰ ۰۰
قطعا
0
1400/01/26
سوال کننده
به شوهرم گفتم مدیکور بگیر رفتع ویور خریده
0
1400/01/26
سوال کننده
چه خوب پس حتما میرم
0
1400/01/26
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
البته که فک نکنم مارک ها چندان تفاوت کنه انشالله بارداری خانم گل
0
1400/01/26
سوال کننده
مرسی عزیزم انشالله😍😘😘😘😘🙏🙏🙏
1
1400/01/26
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
اول بنظرم تست بزن فردا یا حالا تا ۱۰ روز صبر کن نشد برو ازمایشگاه
0
1400/01/26
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
🤩🤩
0
1400/01/26
🌟 🌟
چون زمان دقیقا تخمک گذاری رو هم دقیق نمیشه گفت و به صورتی تقریبی تخمین زده میشه برای همین میگن ۵ تا ۸ روز بعد از تخمک گذاری و ۳ تا ۵ روز لانه گزینی طول میکشه
برای همین میگن ۱۲ تا ۱۴ روز بعد از تخمک گذاری صبر کنید تا جواب آزمایش مثبت یا منفی رو بگیرید
برای همین میگن ۱۲ تا ۱۴ روز بعد از تخمک گذاری صبر کنید تا جواب آزمایش مثبت یا منفی رو بگیرید
2
1400/01/26
سوال کننده
اره همینکار میکنم به امید خدا هرچی خدا خواست
0
1400/01/26
سوال کننده
اهان خب پس مرسی عزیزم از توضیحات کاملتون😍😘😘😘🙏
1
1400/01/26
🌟 🌟
منم همیشه مدیکور گرفتم ۶ ساله
تازه دو سه ماهه که وندفو رو هم امتحان میکنم
تازه دو سه ماهه که وندفو رو هم امتحان میکنم
0
1400/01/26
🌟 🌟
بله بتا بالای ۵۰ یعنی بارداری مثبت
1
1400/01/26
سوال کننده
انشاالله که مثبت باشه😢🙏
0
1400/01/26
🌟 🌟
زیر ۵۰ مشکوک به منفی هست که میگن بعد ازچند روز دوباره تکرار بشه
0
1400/01/26
🌟 🌟
انشالله
توکلت به خدا باشه
توکلت به خدا باشه
0
1400/01/26
🌟 🌟
آخه دارو خانه ها هر چی که داشته باشن میدن
بعضی وقتا فقط یه مارک رو میخرن
بعضی وقتا فقط یه مارک رو میخرن
1
1400/01/26
سوال کننده
مرسی عزیزم لطف کردی انشاالله
0
1400/01/26
سوال کننده
بله واقعا
0
1400/01/26
🌟 🌟
خواهش میکنم عزیزم منم همش دارم مطالعه مکنم
تا حدی که دیگه باید برم تخصص بگیرم😁😁😁
تا حدی که دیگه باید برم تخصص بگیرم😁😁😁
0
1400/01/26
سوال کننده
اخی عزیزم 😁😁😁😁خیلی خوبه اطلاعاتتون😍👌
2
1400/01/26
مامان فرشته ها 💓 💓
اشغالتر از ویور اصلا نیست
0
1400/01/26
elel azadi🤰🏼
من وندفو زدم ۵ روز به موعدم نشون داد وندفو بهتره
0
1400/01/26
حیدر کوچلو 😊😊
مدیکور خوبه من واسم زود مثبت شد
0
1400/01/26
سارا خانوم
وندفو دقیقه واسه من چهار روز قبل موعد نشون داد
0
1400/01/26
s.s.s rad
واس من وندفو بود،۵روز قبل از موعد درست دراومد
0
1400/01/26
Aram Banoo
روژان هم خوبه
1
1400/01/26
سوال کننده
مرسی از شما عزیزان که منو راهنمایی کردید
0
1400/01/26
مَلی 👶👨👩👧👦
وندفو دقیق تر و بهتره
0
1400/01/26
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1400/01/26
🌟 🌟
قربونت❤
0
1400/01/27
♦️SANAZ♦️ 1369
عههههه
0
1400/01/27
♦️SANAZ♦️ 1369
غزااله باردار بودی؟؟
0
1400/01/27
♦️SANAZ♦️ 1369
جلو اسمت زده ۵بارداری
0
1400/01/27
♦️SANAZ♦️ 1369
😍😍😍
0
1400/01/27
سوال کننده
نه عزیزم هنوز نزاشتم
0
1400/01/27
♦️SANAZ♦️ 1369
ذوق کردما
0
1400/01/27
♦️SANAZ♦️ 1369
بی بی نزدی؟
0
1400/01/27
سوال کننده
زدم بارداری ببینم اگه بازدار بودم چند هفته یودم😁😁
0
1400/01/27
سوال کننده
کاش میشد واقعا😊
0
1400/01/27
♦️SANAZ♦️ 1369
ایشالابارداری
0
1400/01/27
♦️SANAZ♦️ 1369
😜
0
1400/01/27
سوال کننده
نه فردا میشه 4روز بعد موعدم
0
1400/01/27
سوال کننده
مرسی عزیزم انشاالله خداکنه
0
1400/01/27
سوال کننده
سلام من مارک ویور گذاشتم
0
1400/01/27
سوال کننده
خیلی خط هاش کمرنگه
0
1400/01/27
سوال کننده

خط سی کم رنگه .خط تی هم یه هاله کمرنگ داره زیر 5دقیقه نشون داد.الان این خرابه؟
0
1400/01/27
سوال کننده
کسی نیست جواب بده
0
1400/01/27
سوال کننده
خانوما راهنماییم کنید🙏🙏🙏🙏
0
1400/01/27
فاطیما احمدی
سلام بیبی وندفو ویور کاذب زیاد داره
0
1400/01/27
فاطیما احمدی
وندفو بزن
0
1400/01/27
فاطیما احمدی
ویور مزخرفه
0
1400/01/27
فاطیما احمدی
برای من دوتا زدم مثبت شد ولی الکی بود ازم منفی شد خورد تو برجکم
0
1400/01/27
سوال کننده
سلام پس حتما فردا میزنم وندفو
0
1400/01/27
سوال کننده
چه بد اخه اینطوری
0
1400/01/27
سوال کننده
بعد دو خطش هم خیلی کمرنگ. بود
0
1400/01/27
سوال کننده
امروز بی بی زدم فردا هم بزنم طوری نیست؟
0
1400/01/27
Banoo .
نه عزیزم
0
1400/01/27
سوال کننده
فردا حتما با وندفو میزنم
0
1400/01/27
Banoo .
چقدر عقب انداختی ؟
0
1400/01/27
سوال کننده
4روز
0
1400/01/27
Banoo .
هنوز میتونی صبر کنی
0
1400/01/27
سوال کننده
اره عزیز
0
1400/01/27
سوال کننده
کی بزنم
0
1400/01/27
Banoo .
پس فردا بزن
0
1400/01/27
Banoo .
هر چس صبر کنی بهتره
0
1400/01/27
سوال کننده
اره عزیز
0
1400/01/27
سوال کننده
پس فردا میزنم
0
1400/01/27
سوال کننده

الان بی بی چکم خشک شد اینطوری شد
0
1400/01/27
سوال کننده
پررنگ ترشد
0
1400/01/27
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
ایشالله ک باردار باشی. منکه ۵تا تست اینجوری داشتم رفتم آز منفی بود. هنوزم ۴۵ روز شد پریود نشدم. خسته شدم دیگه فردا میرم دکتر.
0
1400/01/27
سوال کننده
.سلام عزیزم نمیدونم والا شاید همینطور باشه مثل شما.خیلی ناراحتم خیلی بده انتظار😢😢😢.انشاالله عزیز برید دکتر و بفهمید باردار بودی
0
1400/01/27
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
من یه تستم همون لحظه ۳۰ثانیه نشد مثبت شد ، با چنان اشتیاقی رفتم ازمایش فکرشم نمیکردم منفی باشه🥺🥺😔😔😔خیلی دلم شکست. اصلا درگیر بارداری نیستم و موقع اقدام زیاد اهمیت نمیدم ولی وقتی اینجوری عقب زدمو تست مثبت شد خیلی خوشحال شده بودم 😭😔 خیلی بده اینجوری میخوره ذوقت خدا واس هیچکی نیاره
1
1400/01/27
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
ایشالله ک شما باردار باشی🥺😍🤲
0
1400/01/27
سوال کننده
اره عزیزم واقعا حق داری اونروز که گفتی مثبت شد انقد خوشحال شدم واست .😥از بی بی چک مارک دیگه استفاده نکردی؟
0
1400/01/27
سوال کننده
ممنون گلم ولی با این تفاسیر فکر کنم منم مثل شماهستم😢😢
0
1400/01/27
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
مدیکور و ویور زدم وندفو هم زدم. همشون مثل هم بودن🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
0
1400/01/27
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
پریودم نمیشم چ داستانیه نمیدونم . سینه هام خیلی حساس و دردناک شده. ترشحات هم دارم.🥺🥺
0
1400/01/27
سوال کننده
عزیزم شاید لقاحت دیر بوده
0
1400/01/27
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
نمیدونم ولی ازمایش عددش ۲ شد. حداقل باید مشکوک میشدش اگه خبری بود
0
1400/01/27
سوال کننده
نمیدونم والا حالا چند روز صبر کنید عزیز شاید لقاح دیر باشه
0
1400/01/27
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
هرچی خیره🤲🤲
0
1400/01/27
💕narsis 💞fl
سلام بهش میاد مثبت باشه
0
1400/01/27
💕narsis 💞fl
مبارک
0
1400/01/27
💕narsis 💞fl
الان برو مدیکور بزن
0
1400/01/27
سوال کننده
عزیزم الان نشون میده؟ فردا صبح وندفو بزنم چون وندفو دارم
0
1400/01/27
سوال کننده
بعد فردا بزنم ممکنه مثل همین نشون بده یا دقیق تر نشون میده؟یا اینکه صبر کنم دوروز ذیگه بزنم
0
1400/01/28
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
سلام غزاله تست زدی عزیزم؟
0
1400/01/28
سوال کننده
سلام گلم اره وندفو زدم منفی بود😢
0
1400/01/28
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
والا منکه اصن وندفو قبول ندارم چون واسه منم الکی هاله میزد😑😑😑
0
1400/01/28
سوال کننده
ویور دیروز هاله انداخت واسم هاله هم صورتی بود.ولی امروز وندفو زدم کاملا منقی بود
0
1400/01/28
سوال کننده
واقعا موندم چیکار کنم
0
1400/01/28
سوال کننده
از طرفی علائم زیاد دارم و هنوز پریود هم نشدم
0
1400/01/28
سوال کننده
😢😢😢😢😢
0
1400/01/28
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
اگه عقب زدی حتما برو آز اصلا ب تست اعتماد نکن
0
1400/01/28
سوال کننده
یه هفته دبگه صبر میکنم اگه پریود نشدم میرم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



3389

