سلام دکتر عزیز
من ۱۸ روز سزارین شدم بخیه بیرونی کامل خوب شده و مشکلی نداره
ولی از دیروز تقیریبا ۳سانت بالای بخیه برونی متورم شده یکم و میسوزه نمیتونم خوب راه برم انگار تازه سز شدم همچین دردیه
۱۰روزگی بچم معاینه شدم دکتر گفت خوبه همچی
الان باید چیکار کنم تا شنبه که باز برم دکتر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



569
1400/01/26





