سلام برای درمان لکه بینی دکترم ده عدد قرص استرومارین ۱.۲۵ تجویز کرد و گفت بعدش باید قرص دزوسپتیو استفاده کنم، استرومارین ده عدد خوردم یادم نمیاد از روز چندم مصرف دزوسپتیو باید شروع کنم روی نسخه و دارو هم چیزی ننوشته😐 دکتر عزیز و دوستان میتونید راهنماییم کنید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



832
1400/01/26



