سلام وقتتون بخیر
من دو ماهم تموم شده آزمایش دادم متوجه شدم tsh 4.36 و total t4 10.3 هستش نگرانم برا جنین خطرناک باشه تورو خدا کمکم کنید کسی بوده این مشکل رو داشته باشه ،دکترمم نیستش همه جا امروز تعطیله نمیدونم چکار کنم
پرسش (1400/01/26):
تیروئید دوران بارداری سه ماهه اول
360
23
1400/01/26
سوال کننده
1
1400/01/26
Afsaneh 🐼
باید قرص مصرف کنی نگران نباش
1
1400/01/26
Afsaneh 🐼
منم اول بارداری 4.5بود
0
1400/01/26
سوال کننده
تا الان که نمیدونستم چی و قرص تخوردم به نظرتوم تاثیر مذاشته رو جنین
1
1400/01/26
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
ن عزیزم نگران نباش
1
1400/01/26
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
موقعه شوهرم ب مادرشوهرم گفتن تیروئید داری بچت ناقصه باید سقط کنی، مادرشوهرم هرکار کرد سقط نشد😁بدنیا آمد سالم بود 🤣🤣🤣
1
1400/01/26
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
شمام نگران نباش تیرویدت زیاد نیس
1
1400/01/26
ستاره 💖
سلام گلم استرس نداشته باش منم تقریبا تو هفته های شما ۴/۹ بود، قرص خوردم مجدد ۱ ماه بعد ازمایش داد نرمال شده بود
1
1400/01/26
سوال کننده
ممنون دوستان خدا خیرتون بده ایشاالله که نی نی های همتون سالم باشه.🌺🌺
0
1400/01/26
zahra .......
نرمالش چقدره؟
0
1400/01/26
سوال کننده
4 نرمالشه
1
1400/01/27
آمنه اللهی
فکر کنم4 نرماله. هم من و هم فامیلای شوهرم همه وقت بارداری تیرویید کم کار داشتیم. هیچ طور نشد. داروش میخوردیم و والسلام. انشالله شما هم همینطوره
0
1400/01/27
سوال کننده
ممنون،ان شاالله🌺🌺
0
1400/01/27
پزشک اوما
سلام نگران نباشید تیروئید بالای ده مشکل ساز میشه اما به متخصص غدد مراجعه کنید تا دارو تجویز بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




