سلام پزشک اوما و خانمهای خوجل😻من تو سه ماهگی هماتوم داشتم دکتر بهم پروژسترون داد استفاده کردم ،بعد نصفش با لکه بینی رفع شد نصفشم جذب شد ...بعد که از دکتر سوال کردم گفتم شیافو قطع کنم گفت نه قطع نکن اگرم تا اخر بارداری استفاده کنی هم ضرری نداره 😓فقط یه شب یا دو شب درمیون کن ،،،میخواسم ببینم حالا واقعا تا اخر بارداریم استفاده کنم زایمانمو سخت نمیکنه؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



599
1400/01/26






