سلام دوستان....من چند وقته احساس میکنم یچیزی میخاد ازم بیاد نمیدونم ازمجاری ادراری یا واژنه انگار یهو یه ابی میخاد ازم خارج بشه وخیلی فشارمیاره بم ولی هیچی خارج نمیشه..نمیدونم عفونت اژن دارم یا عفونت مجاری ادراری .تکرار ادرارم دارم دو دوره سفکسیم استفاده کزدم بازم همونجوریم علتش چی میتونه باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



529
1400/01/26






