حتما عفونت ادراریش بررسی کنید
عفونت ادراری چه ربطی به رفلاکس داره؟
من از ۴ماهگی بچمیکم یکم ار کنار غذامون در حد کوچیکمیخورد
بچه ی منم رفلاکسی بود..من اصن بهش دارورفلاکس نمیدادم چون توبچه ها زیاده رفلاکس معمولا تا ۶ماهگی دارن
چهار ماه تموم شده بود یا تو چهار ماهگی بود
چرا نگران رفلاکسشی همه بچه ها رفلاکسی هستن بیشتراشون
توشیرشو بده بخوره
منم دخترمو برده بودم فوق تخصص اونم ازمایش ادرار از دخترم گرفت
چون دخترمنم رفلاکس شدید داشت هیچی نمیخورد نه شیر نه چیزی عفونت ادراری داشت بانخوردن شیرم بدتر شده بودداروشو که بهش دادم خیلی بهترشد فرنی سوپ ماهیچه
یکی ازدلیل نخوردن بی اشتها عفونت ادراری هم هست رفلاکس دونوع داره پرخور کم خور چه ایشون بی اشتها هستن
عزیزم داروهاش رو بده وشیر خشک ببلاک arهم بده
بچه با رفلاکس ادیت میشه دکترا همه اشون میگن
اها ممنون که جواب دادی
دحتر من ۶ماهگیش عفونت ادراری گرفت ولی هیچوقت اشتهاش کم نشد
کلا خیلی وابستس یه شیر خشک
بیچاره بچه ها که عفونت میگیزن خیلی سخته
کلا دخملا ازشون ازمایش ادرار میگیرن ولی ربطش یه رفلاکسو میخواستم بدونم که دوستمون گفت
مرسی عزیزم
سلام شیر arبرندهای مختلف را امتحان کنید فعلا زود است و در چهار ماهگی غذای کمکی شروع میشود