دختر خوشگلت خداروشکر سالمه
کیف کن
شما بتا و mom و ان تی غربالگری تون چند بوده که سل فری دادین
من غربالگری اول و دومم نرمال بود چون تو سونو آنومالی گفتن روده جنین اکوژن سلفری دادم
نی نی دختر و همه چی عالیه
سلام تو ازمایش سلفری ۱۰۰ درصده تعیین جنسیت نی نی؟؟امکان خطا نداره؟؟
منم باید این ازمایش اانجام بدم
جنسیت زودتر مشخص میشه تو سلفری چون از dna جنینه
اونجا که نوشته female یعنی دختر