سلام خانوم دکتر و مامانای گل
من شکمم زیادی کوچیکه انگار اصلا باردار نیستم ۲۳ هفته و ۳ روزمه
همش استرس اینو دارم نکنه نی نی خدای نکرده مشکلی داره، یا بچه ریز به دنیا نیاد
دکتر عزیز اوما کوچیک بودن شکم ربطی به وزن نگرفتن نی نی داره، خدای نکرده مشکلی هست؟ از چند هفته شکم بزرگ میشه؟
پرسش (1400/01/26):
کوچیک بودن شکم در ماه ششم
2215
439
1400/01/26
سوال کننده
0
1400/01/26
سوال کننده
البته هلی و حمانا صداش میزنیم😁
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
😶🤣🤣🤣
0
1400/01/26
سوال کننده
ن همونه
0
1400/01/26
سوال کننده
ولی کلا عاشق اسمشم، به خواهرم میگم شوهر تو، تو انتخاب اسم عالیه بگو یدونه هم برا ما انتخاب کنه
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
انشالله که نور مال هست عزیز دلم و جای نگرانی نیس آخه من 6 ماه بودم خیلی شکمم بزرگ بود
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱

0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
ببین مال منم همونه
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
ایول🤣🤣
1
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
من 6 ماهه خیلی بزرگ بود شکمم شاید واسه این حس میکنم کوچیکه مال شما
1
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
مال شما بزرگتره
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
اره اخه من خواهرشوهرم شکمش از منم کوچیک تر بود
0
1400/01/26
سوال کننده
توکل بخدا خودش مراقبش باشه
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
انشالله هممون به سلامت زایمان کنیم
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
رنگ لباس و زاویه عکس بی تاثیر نی من فک میکنم شبیه زهراس شکمم
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
وزن مهم نیس
0
1400/01/26
سوال کننده
برا تو بزرگه ماشالا منو ندیدی انگار زیادی خوردم شکمم یه کوچلو اومده جلو
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
نه عزیزم شکم زهرا جون تخته
0
1400/01/26
سوال کننده
انشاالله
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
چیزی که من دیدم خیلی کوچیکه حالا انشالله سالم دنیا میاد شیر میخوره تپلی میشه
0
1400/01/26
سوال کننده
یکم از عقب تر عکس بده دوربین زیادی نزدیکه بزرگتر نشون میده
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
خواهرم نه ماهش بود همه میگفتن بهت نمیخوره بخوای زایمان کنی حتی سونو هم میگف وزن بچت نرماله ولی ریزه دیگه... حتی دکترشم میگف زایمانت راحته بچت کوچیکه کلا هم هفت کیلو اضافه کرده بود... اما بچش چهارکیلو بدنیا اومد🥴😁🤣
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
چ خوبه اوخییی😍😍🧿
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
کلا همه سونو هارو برد زیر سوال
0
1400/01/26
سوال کننده
اره 😢
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
شوهرم تو اتاق اینه قدی خوابه نزدیک شم بیدار میشه 🤣🤣
0
1400/01/26
فندوق مامان
یا قبل بارداریت لاغر بودی یا بچه ت ریز هیچ مشکلی نداره خیالت راحت باشه
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
کو عکس زهرا؟
0
1400/01/26
سوال کننده
ماشالا
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
زهرا من اینم ندارم
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
🤣🤣شکم ناهمواریه
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بزار عکس بدم
0
1400/01/26
سوال کننده
😂😂😂 چرا نداریم اخه چرا
منو کسی تحویل نمیگیره که این حاملس بسکه شکم ندارم
منو کسی تحویل نمیگیره که این حاملس بسکه شکم ندارم
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
همه مشکلت تحویل گرفتنه؟🤣🤣🤣رو پیشونیت بنویس حاملم
0
1400/01/26
سوال کننده
لاغرم، خدا نکنه ریز باشه، باباش دوتای منه به اون بکشه
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .

0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
این شش ماهگی منه
0
1400/01/26
سوال کننده
ماشالا😍😍😍😍
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
چه گرد و گوگولی😍🤣🤣
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
فدات شم
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
آره گرده
0
1400/01/26
سوال کننده
اره منم گرد و گوگولی میخوام😭
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
منو ببین تو باز یکم برامدگی داری
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
نداریم... تموم شده🤣🤣
1
1400/01/26
سوال کننده
یا ابرفض به خودم امیدوار شدم
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
عزیزم اصلا معلوم نیس حامله ای مانکنی بجاش
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
من لباس رو شکم باشه اصن ملوم نیس الان زدم بالا یکم ملومه همینه ول کن بابا
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
بابا ورزشکار... به بدنت بگو یکم از فرم دربیاد اشکالی نداره ها مثلا حامله ای🤣
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
😂😂😂😂
0
1400/01/26
سوال کننده
تو زیادی کوچیکی ،از نگرانی در اومدم😂
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
من از 3 ماهگی نتونستم شلوار بپوشم شما راحت شلوار پوشیدید
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
فک کنم سرکارمون گذاشته😎🤨
0
1400/01/26
سوال کننده
ممنون از اعتماد بنفسی که بهم میدی ولی شبیه گلابی شدم😂😂😂
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
چه باحال
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
والا
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
من حالا بچه دومم باید زودتر درمیومد شکمم اما اصن ندارم سفته فقط همین اگر لباسمو بالا بدم همین ملومه وگرنه ملوم نیس .
شاید از راه رفتنم بفهمن باردارم همین😂😂اونم بس ک سختمه
قبلا خیلی فرز بودم
شاید از راه رفتنم بفهمن باردارم همین😂😂اونم بس ک سختمه
قبلا خیلی فرز بودم
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
نه اصلا
0
1400/01/26
سوال کننده
اره شلوار لی میپوشم یه جا هم میرم زیاد معذب نمیشم
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
من فقط لباس حاملگی اصلا شلوار نمیتونم
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خداروشکر 😂😂😂
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
ایا میدانی که من قبل بارداریم بیشتر از تو شکم داشتم؟؟ رمز موفیقت و تخت شدن شکمت بعد از بارداری اول چیست؟
0
1400/01/26
سوال کننده
دختر شکمت کو، ماشالا ورزشکاری بی ربط هم نیست
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ن بخداااا
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
منم بارداری دومم
0
1400/01/26
سوال کننده
ن رون دارم ن باسن، فقط پهلو و بازو😂
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
ولی شکمم خیلی بزرگه قشنگ معلومه
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
من هنوز شلوارام سایزمه فقط چون هی میگن لی نپوش دکمه اشو باز میزارم
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
عزیزم دیگه لاغر شدن بعد زایمان نداری
0
1400/01/26
سوال کننده
خوبه دیگه شکم بزرگ دوست دارم
1
1400/01/26
Fi Fi 🤱
جون بابا... جهان پهلوانی هستی واس خودت🤣
0
1400/01/26
سوال کننده
شکم ندارم که برم لباس حاملگی بگیرم😂
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
وزن بچه ام هم نورماله 33 هفته 2500 بود
1
1400/01/26
Fi Fi 🤱
عجله نکن ما هم تا یکی دوماه دیگه بزرگ میشه
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
تا یکسالگی ک شیر میدادم فقط وزن کم کردم .
ازشیرم ک گرفتمش با کالری شماری و پیاده روی برگشتم ب همونی ک بودم الان ۷ سال میگذره
ازشیرم ک گرفتمش با کالری شماری و پیاده روی برگشتم ب همونی ک بودم الان ۷ سال میگذره
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
تو با نیم تنه و شلوارک برو بیرون اندامت عالیه
1
1400/01/26
سوال کننده
واقعا باردادی دومته ماشالا زیادی رو فرمی
1
1400/01/26
Fi Fi 🤱
اخه وزن کم کردن یه چیزه رو فرم شدن یه چیز... تو خیلی خوب شکمت جمع شده اصن معلوم نی زایمان داشتی قبلا... سز شدی یا طبیعی؟
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
تابستونه از این ساحلیا بخر بپوش .
0
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
هستی صاحب تایپیک🤣
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
منم بعد زایمان اولم زود شکمم رفت داخل اما سه ماه بعدش باز حامله شدم
0
1400/01/26
سوال کننده
منم لی میپوشم به شوهرم میگم بریم لباس بخریم برا حاملی میگه شکم داری اخه😂
0
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
هی من هستم تو نیستی تو هستی من نیستم
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
اوخی پس نی نی داری
0
1400/01/26
سوال کننده
نمیخوام لاغر بشم همون چاق بمونم بهتره
1
1400/01/26
Fi Fi 🤱
🤣🤣🤣🤣
0
1400/01/26
سوال کننده
خداروشکر
1
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
دخترم 2 ماه اش بود واکسن زدم فوت شد بلافاصله بعدش حامله شدم نه ندارم
1
1400/01/26
Fi Fi 🤱
من شلوار میپوشم ... لباسامم تو خونه همش میدم بالا شکمم بیوفته بیرون 🤣🤣🤣
0
1400/01/26
سوال کننده
خداکنه دستم به دعاست، حداقل یکم خودمو لوس میکنم
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
عزیزم
1
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بله 😬😬 واسه همین منتظر ی شکم خیلی گنده بودم ،حتی حرکتاشم دیر فهمیدم .
رفتم دکتر میگفتم اه اینا جقدر بزرگن خوش بحالشون 😂😂😂دکترم گفت از اون بارداری ب این بارداری کلی تفاوت داری 😂😂😂😂
رفتم دکتر میگفتم اه اینا جقدر بزرگن خوش بحالشون 😂😂😂دکترم گفت از اون بارداری ب این بارداری کلی تفاوت داری 😂😂😂😂
0
1400/01/26
سوال کننده
😂😂😂جیگرم حال اومد دمت گرم
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
متاسفم عزیزم.. ببخشید یاداوری کردم...❤️❤️🙏
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
سز بودم .
1
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
قربونت برم عزیزم نفرمایید
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
آخییییی جااان
1
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
فدات
0
1400/01/26
سوال کننده
اره باید بخرم عقده لباس حاملی و خرید حاملگی نباید بمونه رو دلم فوقش بالش میزارم شکمم😂
0
1400/01/26
سوال کننده
هستم، یه عکس میخوای بدیا
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
الهییی بگردممم عزیزممم ان شالله ایندفعخ ۱حیح و سالم بغل میگیری و بزرگ میکنی دامادش میکنی😍😍💙💙🧿🧿
0
1400/01/26
سوال کننده
الهی بمیرم
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
این چند ماهگیه؟
0
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
۷
0
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
وزن نی نی هم ۲۸ هفته ۱۴۵۰ بود
0
1400/01/26
سوال کننده
یه نیم رخ بده
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
ایول ترک نخوردی
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
😂😂😂از این ماه انقدر اضافه میکنی صبر کن
2
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
مرسی عزیزم انشالله به همچنین
0
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
نه اصلا
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
به به 😍🧿💙
0
1400/01/26
سوال کننده
ای حال میده از جلو اینه رد بشی چشت به اون ریزه شکم بیوفته
1
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
خدا نکنه گلم
1
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
البته از اواخر 7 ماه شکم بزرگ میشه
1
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
😂😂😂
1
1400/01/26
Fi Fi 🤱
ابجیای منم تو هیچکدوم از حاملگیاشون ترک نخوردن... امیدوارم منم ترک نخورم
0
1400/01/26
سوال کننده
اخی عزیزم
1
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
زهرا ویار نداشتی تا الان؟؟
0
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
ب نوع پوسته
0
1400/01/26
سوال کننده
ماشالا
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
اره واقعا 🤣🤣🤣 دلمون خوشه
0
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
کمه بابا🤣
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
من حالم خیلی بد بود از غذا بدم میومد ،اینم دخیله تو اضافه نکردنم شاید
0
1400/01/26
❤️نوشین❤️ .
من اولی نخوردم الان یه کم ترک خوردم
0
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
من بچم تو پهلومه
0
1400/01/26
سوال کننده
من نه ففط سه ماه اول حالت تهوع داشتم ،انقدر سرحالم کارامو خودم میکنم واصلا تنبلی نمیکنم
0
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
حتی تو عکس هم مشخصه
0
1400/01/26
سوال کننده
ماشالا
0
1400/01/26
سوال کننده
خداکنه
0
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
امروز مادرشوهرم میگف شکم نداری😒😒😒
0
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
خواستم بزنمش روم نشد🤣
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
اوخی
0
1400/01/26
سوال کننده
الکی خوشیم دیگه
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
باز خداروشکر روت نشد🤣🤣
0
1400/01/26
سوال کننده
این شکم نیست چیه دقیقا
0
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
🤣🤣🤣
0
1400/01/26
سوال کننده
باید میزدیش😂😂😂
1
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
جلوش لباس گشاد مبپوشم🤣
1
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
من نمیتونستم اصن بلند شم .
غذام فقط نون و ماست و پنیر بود و سالاد.
تازه تازه یکم بهتر شدم
غذام فقط نون و ماست و پنیر بود و سالاد.
تازه تازه یکم بهتر شدم
1
1400/01/26
سوال کننده
ن خوب میکنی
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
برعکس خواهرشوهر من میگه چخبرته به این زودی شکم اوردی🤨🤨🤨میگم اوسکول کجاس شکمم ... میگه من تا شیش ماه تخت بودم...
2
1400/01/26
Fi Fi 🤱
دیگه همین که خوب شدی به خودت برس ضعیف نشی
1
1400/01/26
سوال کننده
خیلی سخته اینجوری
من خداروشکر فعلا تا اینجا خوب گذروندم جز یبوستش اونم که کم اذیت میکنه جدیدا
من خداروشکر فعلا تا اینجا خوب گذروندم جز یبوستش اونم که کم اذیت میکنه جدیدا
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
قرص تهوع میخوری؟؟ یبوستت از اونه اگر میخوری
0
1400/01/26
سوال کننده
میزدی دهنش، کلا هر کی گفت شکم نداری بزن دهنش
0
1400/01/26
سوال کننده
اره باید برسه
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
نه اون میگه شکم داری 🥴
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اره خیلییی واسه همینم همه میگفتن اینبار دختره تو خیلی تنبلی😂😂😂علائمم فرق داشت کلا
0
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
کلا همه ی چی دارن برا گفتن
0
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
ب ی ورتون باشع
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
اره بخدا
0
1400/01/26
سوال کننده
ن بابا قرص تهوع از دو ورق یکیش رو خوردم، قرص اهن میخورم از اون
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اره اونم هس لعنتی
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
یه ور خودم ظرفیتش تکمیل شده ارجاع میدم به ی وره شوهرم🤣🤣🤣
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
میوه زیاد بخور
0
1400/01/26
سوال کننده
عوض اون یکیارو از این در می اومدی
0
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
من ۱۳ کیلو اضاف شدم بازم میگن چاق نیستی
1
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
🤣🤣🤣
1
1400/01/26
Fi Fi 🤱
🤣🤣
0
1400/01/26
سوال کننده
اولی چیه دومی چیه
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
😑😑😑😑😑😑😑
1
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
جفت پسر
1
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اگر لال بمونن میمیرن😂😂
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
اسماشون چیه؟😍
0
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
دقبقا🤣🤣
0
1400/01/26
سوال کننده
اره بابا کون لقشون، این بارداریه اینن ببین بعد بارداری میخوان چیکار کنن گوزوها
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
سورن اولی .
این و احتمالا میزارم کارن
این و احتمالا میزارم کارن
1
1400/01/26
Mozhgan 🙋🤩🤩
بعد بارداری میگن بچرو خوب شیر نمیدی.لاغره چاقع کوتاهه بلندو ...
0
1400/01/26
سوال کننده
خیلی بده قرص اهن ،ن انجیر خیس ن روغن زیتون هیچکدوم برا من افاقه نکرد فقط شیره خرما جواب داد
0
1400/01/26
سوال کننده
منم یه ورم خالیه اگه خواستی تعارف نکن😂
2
1400/01/26
Fi Fi 🤱
من بهت میگم میخوان چیکار کنن😑😑 بچت چرا کم شیر میخوره... بچت چرا وزن نگرفته... وای چرا اینقد بهش دادی تپل شده... چرا چهاردستوپا نمیکنه... کی راه میوفته... چرا کج راه میره... چرا جیغ جیغو شده... بعدی رو کی میخوای بیاری 🤨
0
1400/01/26
سوال کننده
ماشالا، به حرف این و اون گوش نکنید
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
خیلی بهم میان😍😍
0
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
فدات😍
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
وای مرسی 😍🤣🤣
0
1400/01/26
سوال کننده
الهی خدا حفظشون کنه
1
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
همچنین گلم ، خدا همه بچه ها و نی نی هارو حفظ کنه
0
1400/01/26
سوال کننده
وای ننه چه اسمایی😍نام دار باشن انشاالله
1
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
قربونت😍
1
1400/01/26
سوال کننده
میزنم دهنشون، همینجوری بعد زایمان افسردگی هست درد هست سختیای بچه داری هست اینام بیان زر زر کنن😡
1
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
دقیقاااا
1
1400/01/26
Fi Fi 🤱
وظیفشونه زر زر کنن... زرزر نکنن چیکار کنن
1
1400/01/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
باید بیخیال باشی
0
1400/01/26
سوال کننده
حیف ادم روش نمیشه برگرده بگه به تو چه
0
1400/01/26
Noshin ♥
برید کنار جیگررررری نشید🍆🍆👯♂️👯♂️
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
یه گوشه بشین سروصدا نکن
0
1400/01/26
سوال کننده
میزنم یه جاشون زر زرشون خراب شه
1
1400/01/26
سوال کننده
دقیقا بگی کون لقشون
1
1400/01/26
Fi Fi 🤱
🤣🤣
0
1400/01/26
Noshin ♥
😏
1
1400/01/26
Fi Fi 🤱
🤣
0
1400/01/26
سوال کننده
😂😂موزت کو
0
1400/01/26
سوال کننده
والا
0
1400/01/26
Noshin ♥
🍆🍆
0
1400/01/26
Noshin ♥
بادمجووون اوردم واستون🍆🍆😍😍
1
1400/01/26
Fi Fi 🤱
🥒🥒🍌🍌🍌🍌
0
1400/01/26
سوال کننده
موز من دوست دارم😂
0
1400/01/26
Fi Fi 🤱
🤣🤣🤣
0
1400/01/26
سوال کننده
الهی امین
0
1400/01/26
سوال کننده
تعارف نکن ها جدی میگم😊
2
1400/01/26
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
منم شکمم کوچیکه نگران نباش
1
1400/01/27
پزشک اوما
سلام خیر بزرگ بودن شکم به وزن جنین ارتباطی ندارد ، نگران نباشید افراد قد بلند و لاغر ممکنه تا آخر بارداری اصلا شکم مشخص نباشد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




