سلام خانمای عزیز،من تو۳۷هفته و۵روزهستم،بخاطردیابتم وانسولین دکترم گفتن۳۸هفته ختم بارداریه
دیروزدفتم دکترگفتش که تاپنج شنبه یعنی۲اردیبهشت وقت دارم آخرش،گفت تااون موقع اگ دردم...گرفت برم بیمارستان اگرم نگرفت ک۵شنبه برم،سونوهم نوشت برام رفتم انجام دادم،معاینه لگن اینام انجام ندادببینه طبیعیم یاسز،ولی گفتن فعلامیتونی طبیعی زایمان کنی
بنظرتون من پیاده روی کنم؟چون تاحالانداشتم،چیکاربایدبکنم
اگه تا۵شنبه دردم نگرفت سزارین میشم؟
پرسش (1400/01/26):
خانمایی که۳۷،۳۸هفته هستن ،خانمای نزدیک زایمان بیاید
476
40
1400/01/26
سوال کننده
0
1400/01/26
سوال کننده

0
1400/01/26
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
اول امپول فشار میزنن اگه نتونستی بعد سز میشی
0
1400/01/26
سوال کننده
اها
0
1400/01/26
سوال کننده
پیاده روی ایناچی؟
0
1400/01/26
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
خوشبحالت تکلیفت مشخصه
0
1400/01/26
سوال کننده
ازچه لحاظ
0
1400/01/26
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
من که شروع کردم شروع کن خوبه دردات کم میشه
0
1400/01/26
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
اینکه بلاخره پنجشنبه بچت میاد به هر روشی که باشه
0
1400/01/26
سوال کننده
پیاده روی میکنی فقط؟روزی چقد
0
1400/01/26
سوال کننده
چن روزیه به رحمم خیلیی فشارمیاد،انگاررحمم سنگین شده،تیرمیکشه بدجور
0
1400/01/26
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
روزی دو ساعت
ورزش با توپ بارداری
رقص کمر
دوش میگیرم
میخوام گل مغربیم بگیرم
ورزش با توپ بارداری
رقص کمر
دوش میگیرم
میخوام گل مغربیم بگیرم
0
1400/01/26
سوال کننده
شمام اینجورید؟
0
1400/01/26
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
اره من استخوان واژن و لگنم بشدت درد داره
0
1400/01/26
سوال کننده
من هیچ کدوموانجام ندادم،پس منم شروع کنم
0
1400/01/26
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
اره دیگه 36هفته رو تموم کردی شروع کن چون بچه زود بیاد باید امپول ریه بزنی دردسره
0
1400/01/26
سوال کننده
۳۶هفته که بودم دردزایمان گرفت نزدیک بودزایمان کنم،اما سرم اینازدن بهم زایمان نکردم خداراشکر
0
1400/01/26
سوال کننده
ازاون روزمیترسم ورزشم کنم
0
1400/01/26
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
حالا هنوز 36هفته رو تموم نکردی فعلا ورزش نکن بشی 37هفته و یه روز
0
1400/01/26
سوال کننده
من۳۷هفته۵روزه ام
0
1400/01/26
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
پس چرا اوما نوشته واست 37هفته تغییرش بده بشه 38
0
1400/01/26
سوال کننده
عه
0
1400/01/26
سوال کننده
خب ۳۷هفته ام دیگ
هنوز۳۸هفته نشدم که
هنوز۳۸هفته نشدم که
0
1400/01/26
min@ m
وای منم بعضی وقتا نمیتونم راه برم
0
1400/01/26
فاطمه طرفی
☹
0
1400/01/26
فاطمه طرفی
نی نی ما جا خوش کرده ☹
0
1400/01/26
فاطمه طرفی
فک کنم ۳۶ هفته و ۵ روزی🤔چون اوما زده تو ۳۷ هفته ای
0
1400/01/26
فاطمه طرفی
مثلا من الان ۳۸ هفته و سه روزم کنار اسمم زده ۳۹ هفته
0
1400/01/26
سوال کننده
نه عزیزم ۳۷هفته ام،توسونوگرافیم که فرستادم نوشته
0
1400/01/26
** **
من از امروز همش دلدرد و دلپیچه دارم. نمیدونم دردای زایمانه یا گلاب به روتون اسهال شدم.
0
1400/01/26
سوال کننده
به دکترتون بگید
0
1400/01/26
** **
دکترم سمارسو نمیده. گفته هر وقت دردت گرفت برو بیمارستان
0
1400/01/26
سوال کننده
برو،منم اینجوری شده بودم رفتم
0
1400/01/26
** **
خوب بعدش چیشد؟ چی گفتن بهت؟ معاینه کردند؟
0
1400/01/26
سوال کننده
من اسهال شده بودم،شکمم درمیکرد هعی میگرفت هعی ول میکرد
بایدزودمیرفتم بیمارستان نرفتم
بایدزودمیرفتم بیمارستان نرفتم
0
1400/01/26
سوال کننده
گفتن هعی میگیره ول میکنه دردزایمانه
سرم اینا زدن ۵،۶تاساکت شددردم
سرم اینا زدن ۵،۶تاساکت شددردم
0
1400/01/26
سوال کننده
بخاطراون به تومیگم همون اولش بروببین بهت چی میدن خوب بشی انشاءلله
0
1400/01/27
zahra *sh
ببخشید یه سوال ،چرا خانمهای دیابتی باید ختم بارداری بشن با وجود اینکه دارو میخورن مگه چه خطری براشون هست ؟دکترتون توضیح داد به شما ؟
0
1400/01/27
پزشک اوما
سلام بهتره با توجه به انسولین سزارین انجام شود
0
1400/01/27
سوال کننده
نه،فقط گفت چون انسولین میزنی ودیابت داری باید۳۸هفته ختم بارواری انجام بشه
0
1400/01/27
سوال کننده
چرا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




