من پسرم امروز چهارماه و سه روزشه فقط شیرخودمو خورده تاالان ،
شنبه که واکسنشو زد گفتن وزنگیریش کم شده و حدودا ۸۰۰گرم کمه ،
شبا خیلی بیدار میشه واصلا خوابش عمیق نمیشه و خیلی طولانی زیرسینه م میمونه تا ولش کنه گاهی یکساعت مک میزنه
به هیچ عنوان سرشیشه نمیگیره و کمی هم بالا آوردنش زیاد شده ،
بردمش فوق تخصص نوزادان
گفت از چهارماه و نیم بهش غذا رو شروع کن ،
تا دوهفته دیگه هم بهش شیرخشک ببلاک بده
سوالم اینه چجوری بهش شیشه بدم که بگیره هم سرشیشه ساده دادم نگرفت هم سرشیشه ارتودنسی ،
کلا میکنی دهنش عق میزنه ولی با قطره چکان ریختم دهنش میخورد شیرخشک رو
کسی تجربه داره که سرشیشه رو چجوری بهش بدم که راحت بخوره شیرخشک رو
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



417
1400/01/25


