من بعد از زایمانم حدود۱۰ کیلو وزن کم کردم.
وتا به وزن نرمالم حدود۱۲ کیلو اضافه وزن دارم.
چاقی هم از ناحیه شکم و پهلو هست.
خواستم بپرسم مصرف قرص متفورمین ۵۰۰ باعث لاغری میشه؟
برای کسایی که دیابت ندارن باعث افت قند خون نمیشه؟
رژیم لیمویی گرفتم تا بر اساس اون پیش برم .مصرف قرص درکنار رژیم مشکلی نداره؟
(نوزادم شیر خشک مصرف میکنه)
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



538
1400/01/25




