عکس کامل نیومده دوباره بفرستش
عزیزم خوبه که براچی نگرانی
عزیزم منفیه استرس به خودت وارد نکن
ممنون از نظرات شما دوستان عزیز، ولی خودم خیلی نگرانم پزشک اوما لطفا جواب بدید
سلام سندرم دوان ریسک دارد و بهتره تست تکمیلی مانند. سل فری انجام شود
شاید بخاطر سنت یه کم ریسک داره نگران نباش سلفری بدی خیالت راحت تر میشه استرس برات خوب نیس