فردا صبح بی بی چک بزن فردای روز موعد نشون میده
ان شاءالله مثبته
سحری رو بخور منفی بود روزه بمون 😉 البته بخاطر چربی خون اگه دکتر منع کرده نگیرین
انشالله که بارداری عزیزم
ولی تا جایی که میدونم روزه داری برای چربی خون خوبه
بارداری نمبشه روزه گرفت
البته کاری به غذا رسیدن به جنین ندارم تو هفته های اول بیشتر از نظر عصبی و اینا مهمه اما من انقدر گشنم میشه که اصلا امکان نداره روزه بگیرم
سلام ابتدا از بارداری مطمعن شوید و بعد روزه بگیرید