سلام من ۵فروردین انتقال جنین داشتم۲۲رفتم آزمایش خون دادم منفی بود داروهاموقطع کردم ازدیشب ک لکه بینی سیاه رنگ دارم البته زیادنبود نگران شدم بنظرتون مشکلی نیس؟البته روز۱۶انتقالم لکه قهوه ای دیده بودم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



591
1400/01/24


