خانوما بگین استرس دارم لطفا
پرسش (1400/01/24):
خانوما این جواب غربالگری منه خواهشن بگین مشگلی دارم یا نه استرس دارم
459
47
1400/01/24
سوال کننده
1
1400/01/24
سوال کننده

1
1400/01/24
سوال کننده
بچه ها بالا یه جلوی ۵ تیک زده یعنی چی ؟
0
1400/01/24
سوال کننده
😨😨
0
1400/01/24
سوال کننده
وای توروخدا بیاییید
0
1400/01/24
سوال کننده
اقا بگین دیگه
0
1400/01/24
Azi 💖 ...
عزیزم صفحه های بعدی کجاست؟
0
1400/01/24
سوال کننده
🥺🥺🥺🥺🥺
0
1400/01/24
سوال کننده
فقط همین بود
0
1400/01/24
Azi 💖 ...
اینجارو من چیزی متوجه نشدم
0
1400/01/24
Azi 💖 ...
صفحه اخر ک نمودار داره جواب کلی اونجا نوشته میشه
0
1400/01/24
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
سلام عزیزم
اون نیتروژن اوره خونت هست
که باید تو رنج ۷ تا ۱۸ باشه ولی برای شما ۵ هست
اون نیتروژن اوره خونت هست
که باید تو رنج ۷ تا ۱۸ باشه ولی برای شما ۵ هست
0
1400/01/24
سوال کننده
خطر ناکه ؟
0
1400/01/24
سوال کننده
اوره کم باشه
0
1400/01/24
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
عزیزم این آزمایش رو دکتر برای چی نوشته؟
0
1400/01/24
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
واسه عملکرد کلیه و کبد نوشته میشه اکثرا
0
1400/01/24
سوال کننده
غربالگری اولمه
0
1400/01/24
سوال کننده
سونو رو دادم اینم ازمایششخ
0
1400/01/24
سوال کننده
یکم استرس گرفتم
0
1400/01/24
سوال کننده
خطر ناکه یعنی
0
1400/01/24
سوال کننده
😭😭😭
0
1400/01/24
سوال کننده
وای خدا
0
1400/01/24
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
تا حایی که من میدونم کم بودنش نشانه کم بودنش شاید نشانه کمبود پروتئین باشه
اصلا نگران نباش
دو هفته قرص مصرف کنی اوکی میشه
به دکترت نشون بده
نگرانی نداره که عزیزم
اصلا نگران نباش
دو هفته قرص مصرف کنی اوکی میشه
به دکترت نشون بده
نگرانی نداره که عزیزم
0
1400/01/24
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
الی جون بابا استرس نداره
بالا بودنش خطرناک تره که
بالا بودنش خطرناک تره که
0
1400/01/24
سوال کننده
عه
0
1400/01/24
سلنا 😍
عزیزم مطمئنی این غربالگری نیست که غربالگری مرحله اول سندروم هارو نشون میده
0
1400/01/24
سوال کننده
غربالگریه دکتر نوشته برام وای خدا لعنتشون کنه
0
1400/01/24
Azi 💖 ...
جواب کلی رو ازمایشگاه میده
انلاین فکر نکنم بتونی همشو دانلود کنی
انلاین فکر نکنم بتونی همشو دانلود کنی
0
1400/01/24
سوال کننده
شوهرم رفت بگیره
0
1400/01/24
Azi 💖 ...
یا هنوز جوابش آماده نشده
0
1400/01/24
Azi 💖 ...
خب دیگه وقتی اومد بفرست اینجا نگا کنیم
استرس الکی هم ب خودتو نی نی نده🥰
استرس الکی هم ب خودتو نی نی نده🥰
0
1400/01/24
سوال کننده
تو رو خدا جواب بدید
0
1400/01/24
سلنا 😍
عزیزم احتمالا شما این آزمایش هارو بعداز بارداری ندادی بعد دکتر غربالگری و این آزمایشو باهم برات نوشته زنگ بزن آزمایشگاه احتمالا غربالگریتو از آزمایشگاه نگرفتی
0
1400/01/24
سلنا 😍
واسه منم اینجوری شد آزمایشگاه اینو بهم داد همونجا نگاه کردم گفتم پس غربالگریم کو دوباره گشتن غربالگریمو بهم دادن
0
1400/01/24
سوال کننده
واقعا
0
1400/01/24
سوال کننده
ب شوهرم گفتم حتما حواسش باشه
0
1400/01/24
سوال کننده
بچه ها دعا کنید استرس دارم
1
1400/01/24
سلنا 😍
عزیزم استرس نداشته باش از الان سر هر سونو و غربالگری بخوای اینجوری کنی بچه اذیت میشه توکلت به خدا باشه
0
1400/01/24
سوال کننده
مرسی عزیز دلم اره ب خدا توکل میکنم
0
1400/01/24
مامانِ ایلیا
سلام عزیزم عددی که بالاش ستاره داره لزوما به این معنا نیست که مشکلی داری شما، به این معناست که باید دوباره آزمایش بدی این بخش رو و دوباره بررسی بشه
0
1400/01/24
سوال کننده

0
1400/01/24
سوال کننده
اینم غربالگری
0
1400/01/24
پزشک اوما
سلام آزمایش و غربالگری مشکلی ندارد و سالم است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




