سلام دکتر ودوستان عزیز امروز فعالیت وپیاده روی زیاد داشتم شربت خاکشیر ودمنوش خوردم شکمم از عصر منقبض میشه ایا علایم زایمان هست نفخ هم دارم غذای نفاخ نخوردم دکتر ده روز پیش معاینم کرد گفت بچه تو لگن اومده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



706
1400/01/23





