سلام من قرار بود طبق اوما ۲۸ تخمک گذاری ولی خودم امروز ترشح شفاف داشتم کیت زدم اینجور بود یعنی مثبته دورهدهام ۳۰ روزه و۱۲ این ماه پریود شدم ؟؟
0
1400/01/23
سوال کننده

0
1400/01/23
سوال کننده

2
1400/01/23
لعیا gh
بله اقدام کن عزیزم
0
1400/01/23
💙 Fatemeh 💙
مثبته عزیزم اقدام کن
0
1400/01/23
سوال کننده
اخه اوما زده ۲۸
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
اقدام کن ۱۲تا۳۶ساعت دیگ آزاد میشه
0
1400/01/23
سوال کننده
🤕🤕
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
اوما رو ول کن
0
1400/01/23
مامان آیلین 🥰😍🥰
کیتت مثبته اقدام کن عزیزم
0
1400/01/23
سوال کننده

0
1400/01/23
سوال کننده
عه
0
1400/01/23
سوال کننده
ترشح شفافم دارم خودم حس کردم خودشه
0
1400/01/23
مامان آیلین 🥰😍🥰
خودشه اقدام کن
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
من خودم ۲۸روزه هست سیکلم اما برعکس اوما ۵روز دیرتز کیتم پررنگ شد
0
1400/01/23
سوال کننده
پناه بر خدا خودمو برا جمعه اماده کرده بودم
0
1400/01/23
سوال کننده
داشتم درمان درمانی میکردم😁😁
0
1400/01/23
مامان آیلین 🥰😍🥰
کلا همش اقدام داشته باش
0
1400/01/23
مامان آیلین 🥰😍🥰
هم الان ک کیتت اینجوری شده
0
1400/01/23
سوال کننده
اون قلبا اقدامن😅😅
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
کلا بدین تا بچه تشکیل بشه😂
0
1400/01/23
مامان آیلین 🥰😍🥰
هم اون ک اوما زده
0
1400/01/23
مامان آیلین 🥰😍🥰
،🤣🤣🤣🤣
0
1400/01/23
سوال کننده
من همیشه طبق اوما میرفتم ماه پیش طبق اوما رفتم سونو گفت تخمک نداری
1
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
ما ک انقدر دادیم از تشکیل بچه خبری نیس
0
1400/01/23
سوال کننده
پس نگو زودتر ازاد میشه
1
1400/01/23
سوال کننده
انشاالله خدا میخواد برا ماهم عزیزم
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
من اصلا طبق اوما نمیرررررم
1
1400/01/23
سوال کننده
شوهرم میگه بذار طبق خودم برم 🤣🤣
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
قاصدک
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
دکتر بهم گفت
0
1400/01/23
سوال کننده
جونم
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
دوتا کیت بزنید چون درصد خطاش بالاست
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
اگ دوتاش یه شکل شدن دقیق
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
مرکز ناباروری گفت
0
1400/01/23
سوال کننده
دکتر اوما گفت a+bمهمه میشه تحرک اسپرم بالای ۵۰ باید باشه من ۶۵
0
1400/01/23
سوال کننده
اهاا الان ادار ۴ مم میشه کیت میزنم باز اینجا میزارم بعد نهار
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
خیلی خوبی
0
1400/01/23
مامان آیلین 🥰😍🥰
دقیقا همین درسته
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
واسه من کم
0
1400/01/23
سوال کننده
من فک میکردم aمهمه
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
امروز میرم دکتر دارو بنویسه
0
1400/01/23
سوال کننده
شوهرمو افسرده کررم خیلی ناراحت بود
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
مشکل نداشت کلا؟
1
1400/01/23
سوال کننده
بردمش دکتر دارو هم نوشت روزی ۹ تا قرص میخوره😑😑
0
1400/01/23
سوال کننده
واریکوسل داره
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
اوووووه
1
1400/01/23
سوال کننده
ولی گفت تاثیر زیاد نذاشته
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
چندروزه بهتر شد
0
1400/01/23
setareh M
اصلا ب اوما توجه نکن، گاهی بدن زودتر فعال میشه. خودت تشخیص میدی.
1روز قبل و بعد هم اقدام کنی موثره
1روز قبل و بعد هم اقدام کنی موثره
0
1400/01/23
سوال کننده
والا بعد ۹ روز داروها رو خورد ۱۵ درصد رفت روش ولی مال داروها نیست ۱۷ کیلو اضافه وزن داشت کم کرده اونو هر شب یخ میذاره میدوه روزی ۳۰ دقیقه
0
1400/01/23
سوال کننده
اره عزیزم
0
1400/01/23
مامان آیلین 🥰😍🥰
خیلی خوبه
شوهر منم ۵۵
شوهر منم ۵۵
0
1400/01/23
سوال کننده
دوش اب سرد 😑😑
0
1400/01/23
سوال کننده
دلمم براش میسوزه با اب سرد حموم میره
0
1400/01/23
سوال کننده
داروها میبرنش بالا ورزش هم خیلی مهنه
0
1400/01/23
سوال کننده
خرما وعسل
0
1400/01/23
مامان آیلین 🥰😍🥰
آره منم دارم این ماه تقویتش میکنم
0
1400/01/23
سوال کننده
موزم بده بخوره ما هفته ایی ۱۵۰ میدیم موز🤣🤣
0
1400/01/23
سوال کننده
روزی یکی هر دو
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
من یه روز در میون معجون
هرروز قرص جوشان ویتامین ای اسیدفولیک
هرروز قرص جوشان ویتامین ای اسیدفولیک
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
تو وعده های غذایی پیاز میدم
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
عزیزم تعداد بالای موز خوب نیس
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
پتاسیم بدنش رو میبره بالا
0
1400/01/23
سوال کننده
اره منم ای وسی ال کارنتین کیوتن یه ویتامین مردانه که همه چی داری جنسینگ همه چی اون خیلی عالیه
0
1400/01/23
سوال کننده
والا میگن موز خوبه
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
عکسش رو بده
0
1400/01/23
سوال کننده
واسا
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
خوبه ولی زیادیش ضرر
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
من گردو شیرموز خرما عسل میریزم مخلوط کن عجیب اساسی میشه😂😂😂
0
1400/01/23
سوال کننده

0
1400/01/23
سوال کننده

0
1400/01/23
سوال کننده

0
1400/01/23
سوال کننده

0
1400/01/23
سوال کننده

0
1400/01/23
سوال کننده
این عالیه
0
1400/01/23
sanaz 🌹🌹🌹
عزیزم منم همون شبی ک ترشح شفاف داشتم نزدیکی داشتیم ک شد
من هجدهم سیکلم ترشح داشتم درصورتی ک اوما نصف سیکل و میزنه تخمک گذاری
منم همسرم واریکوسل داشت عمل کرد خداروشکر جواب گرفتیم
من هجدهم سیکلم ترشح داشتم درصورتی ک اوما نصف سیکل و میزنه تخمک گذاری
منم همسرم واریکوسل داشت عمل کرد خداروشکر جواب گرفتیم
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
عزیزم منم دقیقا ۱۸سیکل ترشحم شروع شد
0
1400/01/23
سوال کننده

0
1400/01/23
سوال کننده
این مدیکوره 😑😑
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
فردا ازاد میکنی
0
1400/01/23
فرفری ۳۰ ۰۰
تو اقدام باش حتما
0
1400/01/23
masome .
چون دیروز اقدام کردی امشب استراحت بده فردا اقدام کن اونجوری اسپرم ضعیف میشه اصلش اینه یک شب درمیون باشه
0
1400/01/23
سوال کننده
اره امروز اقدام نمیکنم
0
1400/01/24
پزشک اوما
سلام اقدام را داشته باشید هم این تاریخ ها هم طبق تقویم اوما چون احتمال خطا کیت تخمک گذاری هم هست تا دو روز دیگه هم از کیت مجدد استفان کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- احتمال بارداری بعد از ۵ روز تاخیر در پریود
- کم شدن حجم خونریزی بعد از اقدام به بارداری
- سکیلمو چجوری در نظر بگیرم توروخدا اگه میدونین راهنماییم کنید🥺🥺
- خوردن قرص شیرافزا در پریودی؟
- پریود طولانی بعد از زایمان طبیعی است؟
- پریودی بعد جراحی سپتوم دیواره رحم تا چند روز لک بینی داریم
- 😔😔😔😭😭😭وای بازم دردپری دارم دوباره داره پری میادخیلی داغونم دیگه چیکارکنم
- دفع لخته های خون در پریودی
- بعد از اتمام دوفاستون و استرمارین و آمپول hcg مگه نباید پریود بشم؟
- دکتر جان و بچه ها توروخدا کمکم کنید گیج شدم



974

