سلام خانوما من دیشب حالم خوبه خوب بود ساعت یک ک دراز کشیدم ک بخوابم بیدار بودم ساعت ۲ یهو ی درد وحشتناک پبچید تو معده و قفسه سینم ک بلافاصله تهوع گرفتم و بالا اوردم ی نیم ساعتی حالم بد بود دردش کم شد نیم ساعت بعد دیگه حالم خوب بود.دیشب دیدم خوب شدم دیگه نرفتم بیمارستان بنظرتون خطرناکه؟؟ امروز برم دکتر؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



333
1400/01/23




