سلام عزیزم اگه تیروئید نداری ید فولیک بخور
عزیزجان 1دکتر ثابت انتخاب کنی ب نفعته.
از اول تا زایمان با همون پیش برو.
یدو فولیک درصورتیکه مشکل تیرویید نداری مصرف کنید.
البته مصرف اسیدفولیک هم همون کارایی رو داره
دکتر منم تا هفته دوازدهم بهم یدوفولیک داد روزی یدونه بعد غذا بخورم اون که تموم شد بهم مولتی ویتامین بارداری نوشت که الان بجای یدوفولیک روزی یدونه مولتی ویتامین به اضافه روزی یدونه قرص ویتانین دی دوز ۲ هزار میخورم.
فکر کنم برعکس میگین معمولا اونایی که کم کاری تیرویید دارن یدوفولیک میخورن
نه من خودم کم کاری تیروید داشتم دکتر بهم ید فولیک نداد
آخه من کم کاری دارم به من یدوفولیک داد از طرفی هم یادمه دکتر غدد گفته بود نمک یددار استفاده کن
اسید فولیک ۵ برای کسی هست که ازدواج فامیلی داشتن و یا اینکه از سه ماه قبل شروع بارداری اسید فولیک نخورده بعد از یه ماه که اسید فولیک ۵ خوردید بهتون یدوفولیک میدن
آره دقیقا گفت نمک رو آخر غذا بریز که ید از بین نره
چه جالب اخه دکتر من میگم اصلا ید نخوری
شما احتمالا پرکاری تیرویید دارین
سلام یدوفولیک و اسید فولیک فرقش در ید است و کلا جای نگرانی ندارد ، اما دوز یک میلی گرمی و پنج گرمی اسید فولیک متفاوت است و اگر پزشک تجویز کرده مصرف کنید