بدون مشورت با دکتر هیچی نخور
سلام من م مثل شما اصلا علامت بارداریم سوزش معده بود همیشه ام هست دهن ادم سرویس میشه من رفتم دکترم برام اینو نوشت واقعا راحت شدم حالا شما هم با دکترت مشورت کن
خیلی دردش بد نمیتونم حتی آب بخورم
فعلا ب دکترم پیام دادم ج نداده ☹
من یه روز درمیونم میخورم جوتب میده صبح ها میخورم
وای خدا من از دیروز دارم از معده درد میمیرم
هیچی نمیتونم بخورم
صب رفتم دکترم نبود☹
اصلا من ناجور بودم آب میخوردم انگار تو گلوم بود این اصلا آب رو آتیش بود تو بارداری هم سرچ کنی ضرری نداره من دکترم برام نوشت
منم دکتر بهم همینو داد ،واسه سوزش خیلی عالیه ،اما من معده درد پدرمو در آورده
واسه منم درده
انقد ک نمیتونم سمت چپ بخابم
سوزش کمه
بچه ها میشه بیاین
من زنگ زدم مطب منشی دکترم گفت باید بیای خانم دکتر ببینتت و سونو کن ببین چت
بنظرتون برم یا همین قرص و شربت و بگیرم
سلام شربت ام جی ساده مشکلی ندارد میتونید برید پنتوپرازول هم بخورید