خواهرمم همزمان بامن ۱۴۰ بود دختر
ن بابا چ. علمی همش الکیه
برا پسر من 170 بود
نه بابا من ۱۸۹ بود بچم پسره
ووو پسر من170بود سونو وزن
ان تی 167
تنها علامت از پسر بودن بچم، فقط نداشتن ویار و تهوع بود
من هنوز هیچ حالت خاصی ندارم الان ۸هفته و ۵روزه .هنوز زوده یا کلا این مدلیه بدنم؟
نه عزیزم منم ویاری ندارم خداروشکر
ضربان نی نی منم ۷هفته و۱ روز رفتم ۱۴۰بود
خداکنه تا اخرش همینطوری باشه
سلام خیر جنسیت ارتباطی با ضربان قلب ندارد
من تهوع شدید هم داشتم ولی پسره . اصلا به این علایم نیست
نه گلم فقط به سونو اعتماد کن.من ضربان بچم ۱۷۱ بود پسره.
منم نداشتم.گلم اگه انار پیدا کردی و به مداوم بخور هم جای بچه رو سفت میکنه هم حالت تهوع رو خیلی کم میکنه