سلام سونو گرافی دکتر علیایی خوب بود من میرفتم تو خیابون اتوبوس رانی هست
تو اینترنت سرچش کن شمارش هم هست بخوای نوبت بگیری
سلام من سونوگرافی میترا رفیعی میرم خوبه
اره اونم خوبه آذین علوی هم خیییلی خوبه
من برا سنو ان تی میخوام برم
میخوام یه جایی برم که شوهرمم بتونه بیاد صدای قلب بچه رو بشنوه
خوبه من همه سونوهامو همونجا رفتم خوب بود
الان بخاطر کورنا نمیزارن دیگه هیجا
من سنوگرافی دکتر کریمی رفتم بد نبود ،،ولی میگن رفیعی بهتره