غذای کمکی رو از چن ماهگي شروع کردین؟؟ اول چی دادین؟؟
آب رو از کی شروع کردین،؟ ممنون میشم جواب بدین 😊🌹
پرسش (1400/01/23):
سلام دوستان غذای کمکی رو از کی شروع کردین
481
23
1400/01/23
سوال کننده
0
1400/01/23
❤Roya❤ ❤
من از ۳ماهگی بهش اب میدادم از ۵ماهگی غذا اول بافرنی شروع کردم
0
1400/01/23
❤Roya❤ ❤
بعدش دیگه همه چی بهش دادم خورد حتی ازغذاهای که خودمون میخوریم
0
1400/01/23
سوال کننده
من هنوز آب هم بهش ندادم
0
1400/01/23
سوال کننده
ولی غذای کمکی رو میخوام از 4ماه و نیمه شروع کنم
0
1400/01/23
خانم گل .
هر وقت غذارو شروع کردی باید بهش ابم بدی
0
1400/01/23
خانم گل .
وزنش کمه؟
0
1400/01/23
سوال کننده
نه خداروشکر
0
1400/01/23
خانم گل .
پس واسه چی میخوای زود شروع کنی
1
1400/01/23
سوال کننده
میگن بهتره بچه بدغذا دیگه نمیشه
0
1400/01/23
sedighe ❤❤
سلام.میگم خانما منم میخوام شروع کنم غذای کمکی
میشه ژله و کاسترد به بچه داد؟؟
میشه ژله و کاسترد به بچه داد؟؟
0
1400/01/23
amene 💖mirzaiy💖
نه خوب نیست
0
1400/01/23
سوال کننده
مامانم میگه فکر نکنم خوب باشه
0
1400/01/23
sedighe ❤❤
آها ممنونم
0
1400/01/23
زینب میم
دکتر دخترم به من گفته از چهار ماه و نیم فک کنم چون وزنش کمه
0
1400/01/23
سوال کننده
آها
0
1400/01/23
خانم گل .
کی میگه عزیز من؟
ب حرف بیقه توجه. نکن خود دکترا میگن باید تا شش ماه صبر کنس
اصلا ربطی نداره ب بد غذا شدن شروع غذای کمکی ازشش ماهگیه فقط درصورتی میتونی زودتر شروع کنی ک. وزنش کم باشه یا دکتر اجازه بده
معده بچه چهار ماهه خیلی کوچیکه خیلی چیزا رو. نمیتونه هضم کنه اصلا ب این زودی شروع نکن حداقل تا پنج ماهو نیم صبر کن
ب حرف بیقه توجه. نکن خود دکترا میگن باید تا شش ماه صبر کنس
اصلا ربطی نداره ب بد غذا شدن شروع غذای کمکی ازشش ماهگیه فقط درصورتی میتونی زودتر شروع کنی ک. وزنش کم باشه یا دکتر اجازه بده
معده بچه چهار ماهه خیلی کوچیکه خیلی چیزا رو. نمیتونه هضم کنه اصلا ب این زودی شروع نکن حداقل تا پنج ماهو نیم صبر کن
0
1400/01/23
خانم گل .
وای یا خدا ب بچه چهار ماهه ک ژله نمیدن
تازه غذام واسش زوده
بخوای بدس فقط فرنی و. حریره
تازه غذام واسش زوده
بخوای بدس فقط فرنی و. حریره
0
1400/01/23
sara *
دکترپسرم گفت نباید زود شروع کرد باعث میشه بچه بدغذا بشه یا بزرگ شد معده درد و چاقی بگیره
0
1400/01/23
sara *
من چون پسرم رفلاکس داشت از اول ۶ماهگی شروع کردم
0
1400/01/23
sara *
بعدم ب بچه هاتون هرچیزی ندین بخدا ظلم میکنین فکرنکنین دارین لطف میکنین بچه معده اش کوچیک باید کم کم شروع کرد
0
1400/01/23
سوال کننده
اون ک آره
0
1400/01/23
مریم M
من خواهر شوهرم از 4 ماهگی شروع کرد برا همین که همه میگفتن بد غذا میشه الان بچش بد غذا تره تا بچه من که از شش ماهگی شروع کردم
بچه هامون یک ماه اختلاف سنی دارن انقدر به منم گفت زود بهش غذا بده
اوایلش خوب بودا خوب غذا میخورد اما رفته رفته ید غذا شد
بچه هامون یک ماه اختلاف سنی دارن انقدر به منم گفت زود بهش غذا بده
اوایلش خوب بودا خوب غذا میخورد اما رفته رفته ید غذا شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




