دیروز دو وعده شیر خشک بهش دادم
وای منم پنج شنبه باید بزنم خدا میدونه چی تو دلم داره میگذره از نگرانی
نگران نباش عزیزم پسرم واسه واکسن فقط اون موقع خیلی گریه کرد ولی آوردیمش خونه اول خواب بود بعدم ک بیدار شد خداروشکر زیاد بی تابی نکرد اصلا اونجور ک من استرسشو داشتم نبود
من دوماهگی که زدم دوروز اینجوری بود اصلا میل به شیر نداشت طبیعی خوب میشه
عزیزم من برای دو ماهگی که واکسن زدم همینجور بی میل یود، دکتر گفت طبیعیه وقتی سیستم ایمنی بدن راه بیوفته اولین علائمش یی اشتهاییه درست میشه
خداروشکر عزیزم
باورت نمیشه دست خودم نیست من آخر با این بچه بزرگ کردنم خل میشم
سلام بیقراری و بی اشتهایی نوزاد تا سه روز بعد از واکسن طبیعی است
آره واقعا منم همینطور، الان استرس ختنه کردنشو دارم😑
ختنه اصلا استرس نداره همون لحظس فقط هرچه زودتر اقدام کنید تا دمر نشده طفلی