سلام من هفته ۷ بارداری هستم رقتم دکتر آزمایش کشت ادرار داد بعد که نشون دادم ازیترومایسین برام نوشت ولی گفت عفونت نداری میخوام الان بدونم این قرص رو بخورم یا نه میترسم ضرر داشته باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



399
1400/01/22




