سلام خانوما من ۹ هفته عفونت داشتم دکتر بهم پماد داد خوب شدم الان باز عفونت گرفتم بویه بدی میده ترشحاتم میخواستم بیینم میتونم بازم از این پماد استفاده کنم ؟؟؟