پسرم به دنیا که اومد زردی داشت دکتر بهش شیر تروویتال داد که تا ۱۵ روز خورد بعدش بخاطر کولیکش دکتر شیر ببلاک کامفورت داد.الان ۴ ماه و نیمشه.یه مدته این شیرو خوب نمیخوره حالا سوالم اینه چیکار کنم؟ چه شیری بدم؟ ببلاک معمولی یا گیگوز یا تروویتال؟ اینم بگم اصلا خوب وزن نمیگیره.یه شیری باشه وزن دهیشم خوب باشه.و اینکه پسرم رفلاکسم داشت که خوب شد.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



412
1400/01/22





