ن نگیر ب دکترت بگو بده بعد اینکه مولتی ویتامین ها چند مدلن که فقط هرکدوم و فک کنم ی ماه باید یخوری بعد عوض کنی من تو ماه تو پرگنازون میخوردم
الان مولتی پریناتال میخورم این تموم شه دوباره پرگنازون میخورم
تاالان نخوردم مشکلی پیش نمیاد ؟
دوهفته مونده تا وقت دکترم
بنظرم نخور
دکترت اگه صلاح بدونه میده بهت
تاالان که نداده خودمم نخریدم گفتم یه وقت مشکلی پیش نیاد
مشکلی ک. پیش نمیاد چون. اکثرا تو. بارداری میخورن اما میخوتی با دکترت مشورت. کن
چون منم دکتر بهم. نداد بهداشت داد خوردم ب دکترمم گفتم گفت بخور مشکلی نیست
کار خوبی کردی ممکنه اضافه وزن بیاری و بعدش فشارت بره بالا و ....
میترسم بچه ها وزنشون کم باشه چون اشتهامم خیلی کمه زیاد نمیتونم بخورم
عزیزان کی میتونه تاپیک بزنه
چون من نمیتونم تو هفته خیلی زدم .
سوالم اینه رژیم غذایی برای خانم های باردار دیابتی از پزشک اوما بپرسین
سلام منم نمیخورم یعنی دکترم بهم نداده
کلسیم و آهن و ویتامین دی میخورم
امروز میخوام برم دکتر ازش سوال کنم
من تا الان سه کیلو اضافه کردم
سلام اگر اشتها کم است که حتما استفاده کنید ، مخصوصا اگر دوقلو باردار هستید مکمل پره ناتال یا پرگناکیر یا اکتی ناتال