سلام دوستای عزیز،زنداداشم سه قلوداره ،هفته پیش رفت سونوغربالگری اول ودادخداروشکرمشکلی نداشت بعدرفت که ازمایشوانجام بده همه ازمایشگاهابهش گفتن که این ازمایشوبراسه قلوهاانجام نمیدن،دکترم رفته بهش گفتن مشکلی نداره،حالانگرانه،اگرمیشه بیاین ازتجربه هاتون بگیدممنون میشم
6
1400/01/21
🍃somayye 🍃
خدا واسش نگهشون داره عزیزم ماشالله چقدر سه قلو زایی زیاد شده خدایا منم میخوام
5
1400/01/21
🍃somayye 🍃
انشالله بچه هاشو سالم بغل بگیره
0
1400/01/21
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
واسه منم انجام ندادن
0
1400/01/21
سوال کننده
سونوت که خداروشکرمشکلی نداشت
0
1400/01/21
سوال کننده
؟؟
0
1400/01/21
سوال کننده
پیش دکترت رفتی چیزی نگفت
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
ان تی هم دکترم گفت نیاز نیست بری
0
1400/01/21
سوال کننده
زهراجان شماکدوم شهری
0
1400/01/21
سوال کننده
اندازه سرویکس شماچقدبود
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
شیراز
0
1400/01/21
سوال کننده
خونه داداش منم شیرازه
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
من سرکلاژ کردم
کلا سه قلویی کار به طول سرویکس نداره سرکلاژ میکنن
کلا سه قلویی کار به طول سرویکس نداره سرکلاژ میکنن
0
1400/01/21
سوال کننده
اشتباه کردم ،اهواز
0
1400/01/21
سوال کننده
چندهفته سرکلاژکردین
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
چهار پنج روز پیش
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
تو هفته ۱۲ بودم
0
1400/01/21
سوال کننده
والادکترب زنداداش منگفت ،سرکلاژبراچندقلویی هاخطرزایمان زودرس چندبرابرمیکنه
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
دکترم گفت نیاز نیست اخه خودش سنو میکنه و همینجوری تشخیص میده
0
1400/01/21
سوال کننده
این دکترهاهم هرکدومشون یه چیزمیگن
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
اتفاقا بر عکس
0
1400/01/21
سوال کننده
چه دکترتون ،خوبه
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
والا من به دکترم خیلی اعتماد دارم ی دکتر مسن و کار بلده
0
1400/01/21
سوال کننده
دکتراین همش استرس بهش میده
0
1400/01/21
سوال کننده
شمااذیتنیستینپ
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
روزی که من سرکلاژ کردم یه خانومه سه قلو پنج ماه کیسه ابش پاره شده بوددک
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
دکترم به دکترش گفت چجوری تشخیص ندادی که باید سرکلاژ شه
0
1400/01/21
سوال کننده
ای وای چه بد
0
1400/01/21
سوال کننده
بچه هاشماهمشون تویه کیسن
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
اره خیلی زیاد همین الانم داشتم گریه میکردم
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
نه جدا
0
1400/01/21
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
عزیزم سرکلاژ باید انجام بشه حتما
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
چند هفتشونه!!!!
0
1400/01/21
سوال کننده
فک کنم ۱۲
0
1400/01/21
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
اینو تو برنامه تلویزیونم گفتن بارداریای چتد قلویی ریسک بیشتری واسه زایمان زودرس دارن
0
1400/01/21
سوال کننده
فک کنم کیسشون جداباشه ،خطرش کمتره
2
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
به خاطر سنگینی تو هفته های بالاتر دهانه رحم باز میشه به خاطر همین باید سرکلاژ شه
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
اره مشکل بند ناف و اینا ندارن
0
1400/01/21
سوال کننده
زنداداش من ازالان همش میگه واژنم دردمیکنه ،میگه احساس میکنم دهانه رحمم بازشده
0
1400/01/21
سوال کننده
مامسخرش میکنیم
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
صد در صد یه حاملگی طبیعی ۴۰ هفته هس
ولی دو قلویی ۳۶ هفته
و سه قلو ۳۴ به پایین
ولی دو قلویی ۳۶ هفته
و سه قلو ۳۴ به پایین
0
1400/01/21
سوال کننده
واقعا؟؟
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
منم همین حسو داشتم
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
اره عزیزم
تو هفته بیست به بالا یعنی بیست چهار پنج و اینا امپول ریه میزنن که بچه هت ریشون برسه و مشکل ریوی نداشته باشن
تو هفته بیست به بالا یعنی بیست چهار پنج و اینا امپول ریه میزنن که بچه هت ریشون برسه و مشکل ریوی نداشته باشن
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
خیلی سخته من خیلی اذیت میشم
هر شب تا صبح از درد به خودم میپیچم
هر شب تا صبح از درد به خودم میپیچم
0
1400/01/21
سوال کننده
ممنون ازراهنماییتون
0
1400/01/21
سوال کننده
جنیست بچه هاتون مشخص نبود
1
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
ولی خب بهشون بگین ک تو انتخاب دکتر خیلی خیلی توجه کنن
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
دوتا پسر و ی دختر
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
استراحت مطلقه دیگه !!!!!
0
1400/01/21
سوال کننده
خداحفظشون کنه ،براداداش منم همینطوره
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
عزیزم خدا حفظشون کنه و سالم بغل بگیرین
بگین مواظب خودش باشه و اصلا از جا بلند نشه فقط برای سرویس و دکتر رفتن
بگین مواظب خودش باشه و اصلا از جا بلند نشه فقط برای سرویس و دکتر رفتن
0
1400/01/21
سوال کننده
اشکالی که نداره اگرسوالی داشتم صداتون کنم
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
نه گلم همین تایپکت رو روشن میذارم هر وقت سوال داشتن به روی چشم
0
1400/01/21
سوال کننده
ممنون عزیزم😘😘
0
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
خواهش میکنم🌻😘
1
1400/01/21
Ati ♧
ایوللللل خوشبحالتون
1
1400/01/21
Ati ♧
برا مام دعا کنید توروخدا
0
1400/01/21
سوال کننده
انشالله که شماهم بسلامتی باردارمیشید
1
1400/01/21
💜乙ムみЯム💜 '
انشالله که به زودی دامنتون سبز شه
0
1400/01/21
Mozhgan 🙋🤩🤩
دکترش کیه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1158

