بالا توضیح دادم
پرسش (1400/01/21):
سلام بچه ها جونم بیاین آزمایش اسپرم همسرم رو بگین ممنون میشم
449
34
1400/01/21
سوال کننده
0
1400/01/21
سوال کننده
یعنی کسی بلد نیس
0
1400/01/21
وندا ❤️
خوب عکس آزمایش بفرست
0
1400/01/21
سوال کننده
ببخشید😂😂
0
1400/01/21
سوال کننده

0
1400/01/21
yasi
وای😂😂😂😂
0
1400/01/21
وندا ❤️
خخخ حالا اونایی که بلدن میان بهت میگن
0
1400/01/21
سوال کننده
کسی جواب نمیداد رفته بودم تو گوگل اصلا فراموش کردم عکس رو بزارم😂
0
1400/01/21
وندا ❤️
stk: |~|11|~|103_col
0
1400/01/21
سالی خوی
سلام میشه ازمایش بتامنوتفسیرکنه کسی
0
1400/01/21
سالی خوی

0
1400/01/21
سوال کننده
منفی عزیزم
0
1400/01/21
سوال کننده
zero یعنی صفر
0
1400/01/21
فاطیما احمدی
اگه من بودم میگفتم بدون عکس همچی خوبه😄
0
1400/01/21
فاطیما احمدی
منفی
0
1400/01/21
سوال کننده
😂😂😂
0
1400/01/21
عاطفه موسوی
تعداد خوبه سرعت پایینه
0
1400/01/21
عاطفه موسوی
موروفولوژی یا تعداد اسپرم سالم هم ۷ درصد هستش
0
1400/01/21
عاطفه موسوی
اسپرمهای سریع باید بالای ۳۲ باشه که ۲۰ هستش
0
1400/01/21
عاطفه موسوی
جای نگرانی نیست با مکمل درست میشه
0
1400/01/21
سوال کننده
عزیزم
0
1400/01/21
سوال کننده
آز قبلیش رو ببین نسبت ب اون قبلی بهتر شده یا نه
0
1400/01/21
سوال کننده
راستی سرعتش چقدر پایین
0
1400/01/21
سوال کننده

0
1400/01/21
سوال کننده
راستی واریکوسل تو این مشخص نمیشه؟
0
1400/01/21
الناز Fdr
سلام عزیزم خوبی
0
1400/01/21
الناز Fdr
تعداد 31میلین هست از لحاظ تحرک اسپرم
اسپرم های باسرعت زیاد 3درصد و.. هستن
اسپرم های باسرعت معمولی 4درصد هستند
اسپرم های بدون سرعت سه درصد هستن
اسپرم های که زود میمرن 88 درصد هستن
از لحاظ مورفولوژی که همون شکل اسپرم هست توی این آزمایش نزده
اسپرم های باسرعت زیاد 3درصد و.. هستن
اسپرم های باسرعت معمولی 4درصد هستند
اسپرم های بدون سرعت سه درصد هستن
اسپرم های که زود میمرن 88 درصد هستن
از لحاظ مورفولوژی که همون شکل اسپرم هست توی این آزمایش نزده
0
1400/01/21
سوال کننده
خب این اعداد بنظرت مشکل دارن
0
1400/01/21
عاطفه موسوی
نسبت به دفعه قبل بهتر شده
0
1400/01/21
عاطفه موسوی
واریکوسل با معاینه و سونو مشخص میشه
0
1400/01/22
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/01/22
عاطفه موسوی
خواهش میکنم
0
1400/01/22
پزشک اوما
سلام تعداد و مورفولوژی خوبه کمی سرعت پایین است بهتره دوسه ماه مکمل و قرص مانند ویتامین ای ، اسید فولیک ، سلن پلاس ، کیوتن مصرف شود
1
1400/01/22
سوال کننده
خیلی ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




