عزیزم سیستین ب ۶ برای جلوگیری از ریزش و تقویت مو هست
با دکترت مشورت کن و مصرف کن ، بینطیره
چون قرص هاا عوارض دارن
موهاتو روغن نزن،سشوار نکن،مو شونه نشده حمام نرو تا خیس هم هست شانه نزن
وقتی میری حمام شامپو کم استفادع کن و فقط با سر انگشتات پوست سر رو ماساژ و شستشو بده آب داغ نباشه با شامپو ارگان موهاتو بشور و وقتی خشک شد ماسک مو بدون ابکشی ارگان بزن
قبلا تو شیردهی خوردم
بچمبالا میاورد
الان دارممیگیرمش از شیر
دوباره میگیرم
اسم این قرصو نشنیدم قبلا
حالا میپرسم
مرسی عزیزم
نه عزیزم
من روغن و اینا اصلا استفاده نمیکنم
از ۵ ماه بعد زایمان ریزش شروع شده تا الان
سلام ریزش مو ممکنه بعلت کمبود آهن و مشکلات تیروئید باشه اگر زیاد میریزه آزمایش بدهید ، ریختن جلوی مو سر هم ممکنه هورمونی باشه ، اگر هم کرونا داشتید که یکی از عوارض کرونا بعد از یک ماه همین ریزش مو هست ،
ویتامین hairvit، شامپو فولیکا یا سیر و رزماری پرژک، قرص بیوتین ، سیستئن ب۶ کمک کننده هستند ، مکمل های دیگه مانند پرفکتیل، فولیکوژن هم موثر است