سلام
من ویار دارم از غذا و بوی غذا حالم بهم میخوره
نمیتونم چیزی بخورم
چیکارکنم بنظرتون
پرسش (1400/01/21):
ویار بارداری به غذا .البته هرچی میخورم حالم بهم میخوره
598
24
1400/01/21
سوال کننده
0
1400/01/21
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
صبوری کن 😐
0
1400/01/21
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
خدا بهت صبر بده😰
0
1400/01/21
lila s
میوه بخور به جاش منم همین طور بودم میوه میخوردم رب انار بخور تهوع رو کم میکنه
0
1400/01/21
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
بگرد ببین چه چیزایی تهوعتو کمتر میکنه
اونارو کم کم بخور
اونارو کم کم بخور
0
1400/01/21
lila s
هر ۳ تا پرتغال به اندازه یک دیس برنج کالری داره
0
1400/01/21
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
من نون خشک _ماست_خیارشور و هرچیز ترش و شوهری حالمو بهتر میکرد
0
1400/01/21
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
شور😂
0
1400/01/21
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
بین میوه ها مثلا سیب خودش تهوع آوره سعی کن کمتر بخوری
0
1400/01/21
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نون و ماست . نون پنیرخیار گوجه کلا چیزای خنک بخور اگر دوس داری
0
1400/01/21
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم منم دقیقا همینجوربودم
0
1400/01/21
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
تحمل کن فقط
0
1400/01/21
سارا ...
وااااای نگو که من ابنقد حالم بده که دارم میمیرم.
روزی ده بار عق میزنم اصلا نمیتونم یه لقمه غذا بخورم
چند روز دیگه سه ماهم میشه هر روز بد و بدتر میشه حالم
هرچی بگی امتحان کردم سنتی و صنعتی
😭😭😭😭
روزی ده بار عق میزنم اصلا نمیتونم یه لقمه غذا بخورم
چند روز دیگه سه ماهم میشه هر روز بد و بدتر میشه حالم
هرچی بگی امتحان کردم سنتی و صنعتی
😭😭😭😭
0
1400/01/21
سارا ...
توروخدا راهی پیدا کردی بگو اینجا منم نجات پیدا کنم
0
1400/01/21
سوال کننده
ممنونم
0
1400/01/21
سوال کننده
مرسی از همتون
0
1400/01/21
سوال کننده
ولی فکر غذا میکنم حالم بدمیشه
بدم هم میاد غذا درست کنم
بدم هم میاد غذا درست کنم
0
1400/01/21
سوال کننده
قرص زینتوما۲۵۰
خوردم ولی دوباره حالم بدمیشه
خوردم ولی دوباره حالم بدمیشه
0
1400/01/21
همتا ~♥~
سلام منم همینجورم.نون خشک که میجوم بهتر میشم.روزی دوتا دمیترون هم میخورم
0
1400/01/21
سوال کننده
واقعا ویار بد چیزیه
کاش فقط آدم هوس خوراکی میکرد
کاش فقط آدم هوس خوراکی میکرد
0
1400/01/21
zahra d.adabi
صبوری صبوری
من همچنان دارم صبوری میکنم
من همچنان دارم صبوری میکنم
0
1400/01/21
eli rahimi
صبوری کن صبوری
نهایت سرم بزن ک بیحال نشی
من تا آخر ماه ۵ از غذا متنفر بودم🤮
نهایت سرم بزن ک بیحال نشی
من تا آخر ماه ۵ از غذا متنفر بودم🤮
0
1400/01/21
eli rahimi
دمیترون اندکی کاهش دهنده ست
0
1400/01/22
پزشک اوما
سلام تا هفته ۱۴ بارداری این ویار غذایی برطرف میشود نگران نباشید ،
0
1400/01/22
پزشک اوما
قرص ب۶ و دمیترون برای کاهش تهوع مصرف کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




