سلام خانما من اذر ۹۹ زایمان کردم دی پریود شدم و دوباره بهمن پریود ک شدم دستگاه گذاشتم اما بهم نساخت خونریزی داشتم تویه ماه دوبار پریود شدم اسفندم دوباره شدم و رفتم دستگاهو برداشتم حالا پریودیام بهم ریخته یه بار۱۳ شدم به بار ۲۴ یه بارم ۲۰ شدم و این ماه خونریزیم خیلی ناجوره تکون میخورم همه جام پرمیشه با اینکه پنج تاشورت و گن و شلوارپوشیدم
چرا اینجوری شدم من کسی میدونه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



345
1400/01/21




