سلام پسرم ده ماهشه خیلی عرق میکنه و یهو میلرزه .تب نداره .دوتا دندون بالا داره دوتا دیگه هم میخوا دربیاره یعنی بخاطر این ؟ لباسش دوتکه ازش یه زیر دکمه یه استین بلند میترسم کم کنم سرما بخوره میشه راهنمایی کنین لطفا
پرسش (1400/01/21):
پسرم ده ماهشه خیلی عرق میکنه ودست وپاش سرد وبعضی وقتایی میلرزه چرا
395
12
1400/01/21
سوال کننده
1
1400/01/21
سپیده 👣👣🐤
عزیزم بچه گرمشه تحرکش زیاد ضربان قلبش بالاس خب طبیعی عرق میکنه پسر منم همینطوره هوا هم گرم شده سعی کن لباسشو کم کنی بنظرم تو این فصل تو خونه یه استین کوتاه کافی باشه
0
1400/01/21
سوال کننده
ممنونم
1
1400/01/21
reyhan ❤❤❤❤
ولی کلا پسر بچه همینجوری سرش همیشه عرق میکنه دمای بدنش بالا
0
1400/01/22
پزشک اوما
سلام چند وقت هست که عرق میکنه ؟
0
1400/01/22
سوال کننده
لباسش دیروز کم کردم یتیکه بهتر شد
0
1400/01/22
سوال کننده
دو یا سه روز
0
1400/01/22
سوال کننده
خانوم دکتر یه سوال همسایمون حیاطش با حیاط ما یکی رو سفرش ایرانیت فقط یه دیوار بینمون اونا کرونا گرفتن ما دستشویی مون توحیدی امکانش هست ما هم بگیریم
0
1400/01/22
سوال کننده
روسقف
0
1400/01/22
سوال کننده
داخل حیاط
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




