سلام عزیزم نگران نباش ان شاالله که چیزی نیست .خیلیا بودن اینجوری بودن آزمایش دادن دیدن بچه سالمه .فقط برو سلفری بده خیالت راحت باشه
ان تی منم ۲٫۱۰بود ولی آزمایشام ریسک نداشت خداروشکر .
من ۲/۹٠بود سلفری و امینوسنتر دادم
اره گفته مشاوره برو اگر گفت مشکلیه ازمایش امنیو انجام بده
۲/90ازمنم بالاتره؟دکتر بهتون چی گفت؟ازمایشاتون خوبه؟
قبل این بارداریتون بود ؟تو آمینو سنتز سقط شد ؟
سلفری بده خیالت راحت بشه بهیچوجه زیر بار آمینوسنتز نرو
برا من 2.2 بود ولی تا آزمایش نیاد جوابش نمیشه چیزی گفت تو آزمایشش همه چی خوب بود خداروشکر آنومالی هم خوب بود
چرا عزیزم مگه ازمایش امنیوسنتز چجوریه که اونو ندم اصلا؟
احتمال سقط وجود داره چون از آب دور بچه نمونه برمیدارن خطرناکه ممکنه کیسه آب پاره بشه
سلفری آزمایش خون هست و خطری نداره
نمیدونستم . ممنون از راهنماییتون
خطرناک نیس اما باید سلفری بدی .
من ۲.۷ بودم انجام دادم ، با اینکه ریسک ازمایشام پایین بود .
خیالت راحت تر میشه
ان شالله صحیح و سالم دنیا میاد
سلام نتیجه نهایی غربالگری را ارسال کنید بستگی به آن دارد