سلام آزمایش ادرار دادم مشکلی دارم یا نه؟
0
1400/01/21
سوال کننده

0
1400/01/21
Mozhgan 🙋🤩🤩
سلام دفع پروتئین دارید مث اینکه
0
1400/01/21
سوال کننده
خطرناکه؟
0
1400/01/21
سوال کننده
چیکار باید بکنم؟
0
1400/01/21
Mozhgan 🙋🤩🤩
ن عزیزم.فک کنم دارو داره و رژیم
0
1400/01/21
سوال کننده
نمک نخورم یعنی؟
0
1400/01/21
سوال کننده
شما موقع زایمانتون کی هست؟
0
1400/01/21
سوال کننده
۱هفته از من عقبترین...
0
1400/01/21
Mozhgan 🙋🤩🤩
نه نمک و قطع کن تا بری دکتر
0
1400/01/21
Mozhgan 🙋🤩🤩
من ۳ تیر زده اما سزارینم میشه ۲۳ خرداد
0
1400/01/21
hadis hadis
عزیزم فشارتم چک کن..دفع پروتئین توبارداری بله خطرناکه..حتمابایدکنترل بشه..من خودم دفع پروتئین دارم ..نمک وشوریجات نخور..دوغ بازاری رونخورپرازنمکه..
0
1400/01/21
hadis hadis
دفع پروتیین داری اگه فشارتم بالاباشه ازعلائم پره اکلامپسی
0
1400/01/21
سوال کننده
چقدر دیر برای من زده ۲۳ خرداد طبیعی اگه بخوام
0
1400/01/21
hadis hadis
من بخاطردفع پروتیینم دکتربهم قرص داده..البته من قبل ازبارداری داشتم
0
1400/01/21
hadis hadis
منم تاریخ زایمانم اگه طبیعی بخام 23خرداده
0
1400/01/21
سوال کننده
وزن نی نی تون چقدره؟
0
1400/01/21
hadis hadis
برامن 29هفته رفتم سنو1381بود
0
1400/01/21
سوال کننده
من ۳۰ رفتم ۱۶۰۰...سن بارداری زد ۳۱ هفته
0
1400/01/21
hadis hadis
منم 28هفته پنج روزرفتم سنو..دیدم زده 29هفته یک روز..الانم که 31هفته یک روزم
1
1400/01/21
سوال کننده
من الان ۳۰ هفته ۴ روزم
0
1400/01/21
hadis hadis
بسلامتی عزیزم
0
1400/01/21
سوال کننده
الان برای زایمان از ۳۰ هفته حساب میشه یا ۳۱ هفته که تو سونو زده؟
0
1400/01/21
سوال کننده
من خیلی کم خونی هم دارم هم کمبود آهن...هم چند روز دلم درد میگرفت ...بهم آمپول ریه داده ولی نزدم هنوز
0
1400/01/21
سوال کننده
همینطوری می شمارم ببینم کی میرسم به ۳۷ خیالم راحت بشه
0
1400/01/21
hadis hadis
بزن حتماامپول رو
0
1400/01/21
hadis hadis
توبرگه سنو31هفته چندروززده؟
0
1400/01/21
سوال کننده
اخه میگه باید بری قرنطینه سیستم ایمنی خیلی میاد پایین ...تو این کرونا میترسم
0
1400/01/21
hadis hadis
امپول ریه روبه کسایی میدن که احتمال زایمان زودرس دارن..میزنن که اگه بچشون زودتربدنیابیادمشکلی نداشتع باشه
0
1400/01/21
سوال کننده
۳۱ دقیق
0
1400/01/21
hadis hadis
چندروزپیش رفتی؟
0
1400/01/21
سوال کننده
چهارشنبه
0
1400/01/21
hadis hadis
الان 31هفته چهارروزته
0
1400/01/21
hadis hadis
دوروزدیگه میری توهشت ماه😍بسلامتی
0
1400/01/21
سوال کننده
پس از رو سونو حساب کنم دیگه
0
1400/01/21
hadis hadis
اره عزیزم
0
1400/01/21
hadis hadis
سنوبراساس قدووزن بچه میگه
0
1400/01/21
سوال کننده
۱ماه دیگه گفته دوباره برم سونو
0
1400/01/21
سوال کننده
که میشه حول و حوش ۳۶و۳۷
0
1400/01/21
سوال کننده
چون کم خونی دارم گفت رشد بچه باید کنترل کنه خون رسانی بهش خوب باشه
0
1400/01/21
hadis hadis
اون سنواخره که ببینن بچه توچه وضعیته..میشتونی طبیعی زایمان کنی یاسزلرین
0
1400/01/21
سوال کننده
شما طبیعی یا سز؟
0
1400/01/21
hadis hadis
قرص آهنتوحتمابخورسروقت..به پهلوی چپم بخاب بیشترکه خونسرسانی به بچه بهترباشه
0
1400/01/21
hadis hadis
طبیعی..بچه سفالیکه
0
1400/01/21
سوال کننده
میخورم البته شوهرم دیگه مرتب میاره میده دستم که باید بخوری
1
1400/01/21
سوال کننده
منم طبیعی میخوام کاش بتونم
0
1400/01/21
hadis hadis
من والاازدردطبیعی میترسم..ولی اطرافیانم کسایی که طبیعی اوردن میگن دردش همون لحظس..بعدبچه میادبغلت..ازهشت ماه ونیم کم کم شروع کن به ورزشایی برای زایمان طبیعی..پیاده روی کن..من ازالان یکم پیاده روی میکنم
0
1400/01/21
hadis hadis
انشالله میتونی
0
1400/01/21
سوال کننده
من از اول هماتوم داشتم جفتم پایین بود کم خونی داشتم الانم دفع پروتیین
0
1400/01/21
سوال کننده
دکترم فعلا اجازه پیاده روی نداده
0
1400/01/21
hadis hadis
دفع پروتئین روحتماپی گیری کن
0
1400/01/21
hadis hadis
هروقت داد دیگه ..انجام بده
0
1400/01/21
سوال کننده
تا الان نداشتم چون هر ماه آزمایش میدادم
0
1400/01/21
hadis hadis
فشارتوجدیدا چک کردی؟
0
1400/01/21
hadis hadis
سردرد یاتاری دید یاورم ناگهانی نداری؟
0
1400/01/21
سوال کننده
اره فشارم معمولا ۹ یا ۱۰ یکی دوبار شد ۱۱
0
1400/01/21
سوال کننده
ورم که یکم دارم ولی نه اون جور ورم که تو چشم بیاد
0
1400/01/21
hadis hadis
خب خداروشکرفشارت خوبه..باتوجه به دفع پروتئین که داری..هرروزفشارتوبروچک کن
0
1400/01/21
سوال کننده
خونه فشار سنج داریم
0
1400/01/21
سوال کننده
میگیرم
0
1400/01/21
hadis hadis
من ازاولیل بارداری فشارم بالابودهمش رو14دکتربرام قرص فشارنوشت...دفع پروتیین هم ازقبل بارداری داشتم..برااونم قرص میخورم
0
1400/01/21
hadis hadis
خیلی دفع پروتئین مهمه توبارداری..حتمابایدکنترل بشه
0
1400/01/21
سوال کننده
ممنون از راهنمایی تون
0
1400/01/21
hadis hadis
قربونت عزیزم..تامیتونی مصرف نمکتوکم کن..اب بیشتربخور..مصرف سرخ کردنی هارم کم کن..
0
1400/01/21
hadis hadis
دوغ بازاری اصلانخور..کلا چیزیایی که نمک دارن نخور..یاهوس کردی درحدهوست بخور
0
1400/01/21
Mozhgan 🙋🤩🤩
خب من ۲۹ هفته و ۲ روزمه گلم
0
1400/01/21
Mozhgan 🙋🤩🤩
طبق ان تی ۳ تیر زایمانمه
0
1400/01/21
سوال کننده
ایشاا بسلامتی زایمان کنی
0
1400/01/22
پزشک اوما
سلام عفونت ادراری ندارید اما بهتره آزمایش دفع پروتئین ۲۴ ساعت بدهید و فشار خون هم چک کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



385

