سلام
استفاده از نوره یا پودر موبر در بارداری مضره؟
پرسش (1400/01/20):
استفاده از نوره در بارداری ضرر داره؟
795
28
1400/01/20
سوال کننده
0
1400/01/20
farzaneh abdoliiii
میگن مواد شیمیایی داره. من استفاده نکردم
0
1400/01/20
سوال کننده
پس چه کارکنیم من به ژیلت و تیغ حساسیت دارم
1
1400/01/20
Fi Fi 🤱
والا من که استفاده میکنم چون به چیزمیزای دیگه حساسیت دارم
0
1400/01/20
Fi Fi 🤱
ابجیامم استفاده میکردن تو بارداریاشون
0
1400/01/20
سوال کننده
اخه یه نوع هست نوره میگن که تو عطاری هاست بوداره
یه مدلم هست بو نداره الان من نمیدونم کدومش کم ضرر تر هست!
یه مدلم هست بو نداره الان من نمیدونم کدومش کم ضرر تر هست!
2
1400/01/20
فاطمه امامی
هیچ ضرر نداره
1
1400/01/20
فرزانه مامان شازده والا
دکترمم گفت ضرر نداره
0
1400/01/20
فرزانه مامان شازده والا
من یبار بدون بود استفاده کردم
0
1400/01/20
مامان آدریانا ...
سلام منکه همیشه اپلاسیون میکنم
1
1400/01/21
mobina 💎
من صد بار استفاده کردم هیچی هم نشد
0
1400/01/21
🐣🐥جوجه رنگی ❤
با اجازه فاطمه خانم ،یه سوال داشتم
آیا استفاده از حنا برای گذاشتن سر ایراد داره؟ بعضیا میگن نباید بذاری .حنا خونریزی میاره . درسته ؟
من قبلا استفاده میکردم ،هر هفته ،اما از روزی ک باردار شدم اصلا نذاشتم، دوست دارم الان بذارم .میترسم .ب نظر شما چه کنم ؟!🤔🤔
آیا استفاده از حنا برای گذاشتن سر ایراد داره؟ بعضیا میگن نباید بذاری .حنا خونریزی میاره . درسته ؟
من قبلا استفاده میکردم ،هر هفته ،اما از روزی ک باردار شدم اصلا نذاشتم، دوست دارم الان بذارم .میترسم .ب نظر شما چه کنم ؟!🤔🤔
2
1400/01/21
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
عزیزم نوره هیچ مشکلی نداره،منم تا الان فقط نوره استفاده کردم،تیغ زدنی خارش میگیرم بعد چون شکمم جلو اومده نمیتونم خودمو کامل تمیز کنم ولی نوره عالیه
0
1400/01/21
رومیناوپرنسس کوچولوش👩 ......
من استفاده میکنم البته از هفته های بالا چون شکمت میاد جلو با ژیلت نمیشه
0
1400/01/21
سوال کننده
ممنونم از جواباتون پس استفاده میکنم
0
1400/01/21
مائد :)
والا من از اولش استفاده کردم
همه جامو میزدم جز شکمم
همه جامو میزدم جز شکمم
0
1400/01/21
هانیه خلفی
من از اول بارداری استفاده کردم مشکلی نداشتم
0
1400/01/22
پزشک اوما
سلام بهترین روش شیو در بارداری استفاده از ژیلت است اما این پودر ها هم قابل مصرف است
1
1400/01/22
سوال کننده
مرسی از جوابت اوما😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




