اگ توی ملاجش ک نرمه نخوره عب نداره عزیزم بچه انقد ضربه میخوره
هیچیش نیست انشالله حالام ک اروم شده
جاشو بوس کن اوف شده😍😍😍
توروخدا دعا کنین هیچیش نشده باشه
ان شاالله چیزی نیست عزیزم نگران نباش❤
اگه اذیت بود که بازم گریه میکرد
الهی عزیزم نگران نباش تا شب حواست بهش باشه
اگه مثل روزای قبل بود دیگه نگران نباش
حتما ان شاالله هیچی نیست🤲❤
اگه بچه مث قبلش هست نترس چیزی نیست فقط حواست امروز و امشب بهش باشه
دخترمنم همین اتفاق براش افتاد منم ترسیدم
ولی چیزی نشد خداروشکر
سلام نترس من تا حالا چند بار اینجور شده
اخ یاد خودم افتادم بچم خواب بود منم سیم شارژرو از بالای سرش رد کرده بودم و گوشیم وصل بود داشتم کارمیکردم، یهو دستم ول شد گوشی محکم خورد تو صورت بچم😢الهی بمیرم از خواب پرید کلی گریه کرد... بینیشم ی کوچولو باد گرد🙄😪
اما خب خداروشگر سالها ازاون قضیه گذشته و پسرم طوریش نشده🤗🤗🤗
خداروشکر. بردم دکتر عکس ننداختن اما گفتن شکر مشکلی نییت اما ای کاش سی تی اسکن میکردن