سلام پزشک اوما من و همسرم آزمایش ازدواج هر دو سیکل سل مثبت بودیم .الان ک اقدام ب بارداری کردم رفتم ژنتیک گفت باید آزمایش غربالگری بیاری .ما فقط این ازمایشا انجام دادیم الان میفرستم آیا این غربالگریه و اینکه از این آزمایش میشه نتیجه گرفت هر دو سیکل سل هستیم آخه هر دو سالمیم و هیچ درد استخون و ....نداریم .ممنونم پاسخ بدید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



996
1400/01/20





