میشه بگید ازمایش مادرم چطور هست خودم سر در نمیارم ..این ازمایش رو به خاطر کیست تخمدان ازش گرفتن
0
1400/01/20
سوال کننده

0
1400/01/20
yasi
خب رنج آزمایشگاه نداره
0
1400/01/20
سوال کننده
نه این جواب انلاینشونو فرستادن ..فردا میرم برگشو میگیرم
0
1400/01/20
سارا اعظمی
این آزمایش برای برای اینکه بفهمن خدایی نکرده کیست بدخیم یا خوش خیم و همینطور برای آندومتریوز هم فک میکنم باشه چون دکتر برای منم نوشت منتهی مال من he4 و ca125 بود تو رنج آزمایشگاه من این دو عدد نرمال ولی این یجوریه
.
.
0
1400/01/20
سارا اعظمی
دانلود جواب رو هم میزنی همین صفحه رو میاره؟
1
1400/01/20
سوال کننده
منم نمیفهمم چجوریه
1
1400/01/20
سوال کننده
کلا همینو میاره
0
1400/01/20
سارا اعظمی
مشکل مادرتون چیه
0
1400/01/20
سوال کننده
خونریزی زیاد به مدت دو ماه و کیسه بزرگ تخمدان
0
1400/01/20
سوال کننده
کیست
1
1400/01/20
سارا اعظمی
انشالله که چیزی نیست توکل بخدا
0
1400/01/20
سوال کننده
توکل به خدا
0
1400/01/20
Azi 💖 ...
عزیزم دوماه هرروز؟؟
0
1400/01/20
Azi 💖 ...
مامان منم یه ماهه سه بار پریود میشه بمدت دو سه روز
0
1400/01/20
سوال کننده
مامان من از شهریور پارسال سه ماه خوریزی داشت هر روز به مقدار زیاد بعد دو ماه طبیعی بود بعد اون دو باره خونریزی پیدا کرده تا الان بعضی روزا شدیده بعضی وقتا لکه بینی
0
1400/01/20
سوال کننده
انقدر دکتر رفته هیچ جوابی نمیدن
0
1400/01/20
Azi 💖 ...
چن سالشونه؟
شاید میخان بعد این دوره یائسه بشن
مامان منم فردا نوبت دکتر داره
ولی میدونمکمیخاد یائسه بشه اخه اولین بارشه ک اینجوری سه بار تو یه ماه پریود شده
شاید میخان بعد این دوره یائسه بشن
مامان منم فردا نوبت دکتر داره
ولی میدونمکمیخاد یائسه بشه اخه اولین بارشه ک اینجوری سه بار تو یه ماه پریود شده
0
1400/01/20
سوال کننده

0
1400/01/20
Azi 💖 ...
۵۱ سالشه مامانم
0
1400/01/20
سوال کننده

0
1400/01/20
سوال کننده
مامان من ۴۷ سالشونه دکترم که میره میگه ممکنه می خوای یائسه بشی ولی دارن صبر میکنن اگه نشد باید فکر کنم هیسترکتومی کنیم
0
1400/01/20
❤مریم باانو❤ .
سلام عزیزم همه اش نرماله فقط ویتامین دی پایینه
0
1400/01/20
❤مریم باانو❤ .
تخم هویج خیلی خوبه برا منع خونریزی
0
1400/01/20
❤مریم باانو❤ .
هنوز خونریزی داره طفلی😔
0
1400/01/20
سوال کننده
خداروشکر مرسی مریم جون
0
1400/01/20
سوال کننده
اره خیلی فشارش میاد پایین ولی خداروشکر یه سه روزه میگه خیلی کم شده دیگه ولی لگن درد داره
0
1400/01/20
❤مریم باانو❤ .
خواهش عزیزم 😘😘
0
1400/01/20
❤مریم باانو❤ .
ان شاءالله زودتر قطع بشه راحت بشه
0
1400/01/20
❤مریم باانو❤ .
قرص کلسیم میخوره ؟؟
0
1400/01/21
پزشک اوما
سلام آزمایش نرمال است و مشکلی ندارد
0
1400/01/21
پزشک اوما
فقط ویتامین دی کمی پایین است بهتره بالای ۳۰ باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آیا کلومیفن باعث نشان دادن مثبت کاذب بی بی چک میشود ؟
- ایا کسی تو بارداری کیست داشته ؛؟؟
- کسی کیست و با دارو گیاهی یا داروهای دیگه درمان کرده؟؟
- کسی با کیست تخمدان باردار شده؟
- از بین بردن کیست
- مصرف قرص لتروزول
- ترشحات پنیری دارم پریود هم نشدم
- 💎 شقایق جان عزیزم یه لحظه بیا💎
- احتمال نازا بودن بعد از ۴ ماه اقدام
- کیست درموئید در بارداری



1928

