سلام خانم دکتر خسته نباشید درد تخمدان سمت راست با پهلوی راست و زیر شکمم دارم از روز ۵ پریودی این درد شروع شده تا الان که ۱۰ پریودیم هست ادامه داشته بعضی مواقع به واژنم هم میزنه این درد ودر حال اقدام برای بارداری هم هستم به نظر شما دلیل این درد چیه ۲ ماه قبل هم سونو دادم یه کیست ۳ سانتی داشتم ۱ ماه قرص ضد بارداری خوردم و دیگه سونو نرفتم بینم کیست دفع شده یا نه به نظر شما این درد از عفونت نیست چون خیلی کم در ناحیه واژن سوزش هم دارم و پریود این ماه هم همش به صورت لخته کش دار بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



390
1400/01/20


